Gå til innhold

Er det mange tredjegangsfødende her?


Vertigo

Anbefalte innlegg

Eller med enda flere barn?

Ble inspirert av en annen tråd her...

 

Venter selv nr tre, har ei jente som akkurat har fylt to og ei som straks blir fire. Har termin i slutten av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er tredjegangsfødene :)

 

Har to jenter på 6 og snart 9 år :)

 

Men den tredje får en annen pappa da :)

 

jeg har termin slutten av august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 4, jeg da - hvis alt går bra. Har to jenter på 6 og 8 år + en gutt på snart 4 år. Blir nesten en attpåklatt her i familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har nummer tre i magen:-) Kommer i slutten av august!

 

Har ei jente på 3 år og en gutt som er 1 år og 8 mnd fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg ble overrasket med positiv test jeg også! Jeg har 2 gutter fra før på 4 år og 19 mnd, og regner med at den tredje gutten kommer rundt 20 august en gang. ( Jeg blir alltid satt litt tilbake, så nå regner jeg meg nesten litt mindre på vei enn jeg er... )

 

Jeg har aldri vært flink til å skrive her inne, men er en trofast leser av andres innlegg. :o) Dere hører nok fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også tredjemann den 7. august. Jeg har en jente på 10 år og en gutt på 7 år fra før. Vi gleder oss veldig til atpåklatten kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nr 3 i magen her også! Har to gutter på 3 1/2 og 15mndr, termin helt i begynnelsen av september. Rar tanke å skulle bli trebarnsmor syns jeg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfugler og nr. 3 i magen! Har en jente på 4 år og en gutt på 1 1/2 år fra før. Termin 1.september. Spennende tid fremover. Lykke til til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også det,ei stor jente på 18 en liten gutt på et år og nå venter jeg en liten til i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før, ei på snart 6 og ei på 3. Så kommer det en til i aug/sept en gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vertigo=) Da ligger vi noe så der likt vi da. Har ei på 2 1/2 og ei på 4 og venter en i begynnelsen av september(om termin stemmer, litt uregelmessig syklus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:)

 

Jeg har nr tre i magen, endelig... Gått og ventet lenge, og plutselig satt den, hjippi!!!

Har to gutter fra før, eldste på 5 og minste på 3.

Min termin er i slutten av august..

Lykke til Vertigo, og alle andre her inne.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ;o) eg venter min eller vår tredje 02.08.08 me har ei jente på tolv, en gutt på tretten mnd fra før. dette blir travle og spennende tider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...