lillegutt26 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Lurer på hvordan neste fødsel ble? Vaginalt eller KS?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Her blir det KS. Gynekologen anbefalte det til og med. Hadde uansett aldri født vaginalt igjen. Det er større sjanse for å få en ny totalruptur dersom man har hatt en tidligere.
grivid m/nr.2 Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Det blir ks her. Anbefalt fra legene, og noe jeg også vil. Har ikke lyst til å oppleve det samme en gang til...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 hei. jeg hadde en reptur grad 3B sist jeg fødte for 2 år siden.. fikk ikke ks på haukeland denne gangen enda jeg trygglet og ba.. måtte reise til voss hvor jeg fikk innvilget;) det har jeg ikke angret på.. i dag er det 15 dager siden jeg tok ks.. helt fantastisk var det!!! gikk som en drøm, har ikke hatt noe smerte eller problemer mye vondere sist etterpå.. ikke stuss jenter som lurer på om dere skal ta ks, med meg gikk det iallefall kjempe fint, reiste hjem 3 dagen uten smerte stillende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå