Gå til innhold

Jobber dere fortsatt fullt, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller sykemeldt? Begynner å bli kvalm, blir litt tøft å jobbe fra onsdag...Men skal prøve å holde ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber fullt og håper å fortsette med det lenge:-). Sist jeg var gravid var jeg sykemeldt de 4 siste månedene og det var kjedelig. Tiden fram til termin gikk så sent...

Skrevet

Er vel best å jobbe så lenge som mulig? Best for både mor og barn det, så sant man er frisk. Er kvalmen så ille at du ikke fungerer i jobb? Da blir det jo selvfølgelig vanskelig:) Kvalmen gir seg jo vanligvis rundt uke 12 da... Hold ut!!

Skrevet

Jeg er dagmamma og jobber helger på et sykehjem i tillegg. Kjenner det kan bli tungt å være dagmamma for to små jenter på ett og halvannet i tillegg til mine to (har i alle fall ett dagbarn hver dag), men håper å holde ut til jeg går ut i permisjon rundt 20. juni.

Skrevet

Om du er kvalm, så finnes det gode legemidler mot dette som er "tillatt" for gravide. :)

Skrevet

Jobber i barnehage og skal holde ut så lenge det er mulig.Tror jeg hadde blitt gal av å gå hjemme!

Føler meg kvalm, men kaster ikke opp...

Skrevet

Jeg har fått denne svangerskapskvalmen som holder på hele dagen, spyr og er dårlig.. Er sykemeldt ut januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...