Gå til innhold

redd og forvirret!!............ noen som kan hjelpe meg???

ca3ne

Anbefalte innlegg

jer er altså 8+4 uker på vei har vist dette nå i 3 uker.. har hatt en sa tilidligere i år.. å er livredd for at det skal gå galt denne gangen og..

har hatt litt blødninger de 4 siste dagene men i dag kom det ganske så rød blod med litt klumper, rett på lege vakten men de kunne ikke gjør noe udeom at de satte meg opp på sylehuse i måren.. kom hjem igjen itte en halvtime gikk så på do plutselig ingenting tegn på verken blod elle brunligt uflod??????

noen så har opplevd dette ???

fint å hørre andre så har opplevd det samme, å kan kansje komme med ett par tips til meg!

krysser fingrene for at lille spiren min vokser å blir inni meg :/

hilsen en fortvilet jente!

Fortsetter under...

hmm...det der var ikke bra nei..:(:(

Når det kommer klomper å slikt,så er det noe som ikke stemmer...

Har en liten misstanke på at du holder på å spontanabortere igjen.

Men kanskje det er håp igjen,håper at det ikke er spontanabort.

Masse lykke til:):)

Tenker på deg.

Si ifra om hvordan det går til legen da...

Krysser fingrer for deg.

Klem

heisan!! takker for at du svarte på innlegge mitt :/ krysser fingrene for at det går bra, har hatt litt opphold med blødningene siden jeg var hos legevakten tidligere så, jeg krysser fingrene på at alt går bra på sykehuse! men skal holde deg oppdatert!

pleace la det lille nurke mitt fortsatt vær der !!

Vet jo det at selv om du blør så trenger ikke det å bety noe galt..men om du får klomper så vet jeg at det ikke er så bra.

Men om det så skulle være en spontanabort,og selv om hvor vondt det er..så skjer det vel fordi den lillen kanskje ikke har det så bra,så den ville ikke overlevd...

Jeg har hatt en dødfødsel(krybbedød) og et avslutta svangerskap (på grunn av alvorlige missdannelser)

Og jeg skulle ønske at kroppen hadde ordnet opp i dette selv,ikke at jeg motte ta livet av den lille med en tablett...

Så om den lille ikke er inni magen din,så vet du jo det at du kan hive deg på prøving igjen..selv om det er kjempe trist å miste den du har.

Når skulle du til legen foresten?

Masse lykke til:):)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...