Gå til innhold

Noen som har opplevd at HCG har synket litt, og allikevel var gravid?


Mamma til to søte sjarmtroll

Anbefalte innlegg

Jeg har nå tatt to HCg blodprøver hos legen. Den første var veldig fin, den andre jeg tok hadde visst sunket bitte litt i forhold til den første..legen sa bare at den var veldig vanskelig å tyde, så jeg må vente i en uke for ny HCG test... jeg er jo kjempe fortvilet over det svaret. jeg har jo ikke peiling om jeg har mistet eller ikke..jeg er ganske sikker på at det ikke er SA, så da gjenstår MA. jeg har bare blødd bitte litt i et truseinnlegg, ingen magesmerter...blødningen var for 2 uker siden, og har ikke hatt noe siden.. eg så fortvilende dette. kan jo ikke glede meg over graviditeten ...er 8+5 nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er litt i samme situasjon...

fikk positiv test hos legen forrige fredag. dette er min første.

hadde litt brun utflod på lørdagen, så dro tilbake. de sa jeg bare skulle se ann....

har ikke hatt noen smerter, kun litt stikking, men utfloden har kommet og gått.

 

var på innvendig ul nå på fredag.

første dag i siste mens var 18.11, så jeg er 6+0 nå. trodde jeg.....

på ul kunne vi se en svart prikk inne i livmoren, men gynekologen syntes den så for liten ut i forhold til mine utregninger, så han trodde fosteret bare var i uke 3,..........eller så kunne det være sa. dette sa han etter at jeg fortalte at jeg hadde dratt dit på lørdag.

 

måtte ta en ny hcg test som jeg får svar på til fredag.....

den første hcg fra fredagen før hadde en verdi som kunne stemme med at fosteret ikke var større enn det var.

jeg har jo ikke blødd, og har såååå ømme bryster at jeg må bare prøve å være positiv.

men jeg hater og vente....

 

lyst til å hoppe i taket av glede, men tør ikke ennå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrig gang jeg var gravid kom det litt brunt på papiret, dro til legen og fikk tatt hcg prøver en fredag og så mandagen. Den var pittelitt synkende, tok ny onsdagen og da hadde den falt mye. Etter nye 4-5 dager begynte jeg å blø og da kom alt ut. Hadde ingen smerter og ingen blødninger i mellomtiden.

 

Håper alt er iorden for deg, men det er dessverre ikke noe godt tegn at hcg ikke dobler seg. Selv om det stiger, men ikke stiger nok til at det dobler seg er heller ikke bra.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...