Gå til innhold

Når dere sier at dere har ømme bryster??...


*Lykkeliten*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke øm når jeg bare sitter eller går vanlig. Men når jeg ligger på magen må jeg på en måte "legge brystet i riktig stilling" så det ikke skal gjøre vondt;) Og å gå uten BH er utelukket!!! Ellers er jeg ikke noe særlig begeistret for at samboeren min vil ta på brystene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke mine er så veldig ømme. Men de er vonde hvis jeg presser armene mot dem, eller hvis mannen begynner å kna. hehe. Bh'ene mine er litt trange (de har nemlig vokst allerede), så disse dagene da jeg bare tusler hjemme trives jeg best uten BH. I dag morges var de litt vonde når jeg våknet. Ellers er jeg i fin form, begynner av og til å lure på om jeg er gravid :) Er bare 5 uker da, så symptomene kan jo enda dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo tilføye at jeg alltid har hatt str A, så å gå uten bh er ikke noe problem. Nå er de nok mer B. Blir undertøyshopping på nyåret da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! =) Jeg kan heller ikke ligge på magen, ikke pga brystene.. men magen.. Den føles skikkelig oppblåst.. Bruker D cup, regner med å gå opp to str.. Det gjorde jeg sist.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine er ømme menst når jeg tar på de..kommer borti de..men de er veldig hovne..kjennes iallefall sånn ut hehe..har nok vokset litt ja..

 

er bare 6 fullgåtte uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når de blir klemt (enten når jeg sover på magen el får en hard klem) og når man klemmer på de.. eller løper fort opp å ned i trapper, så de disser, hehehe....

 

de er utrolig ømme, men sånn helt til vanlig kjenner jeg lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ømme bryster nesten heile tida eg, kommer og går litt..

Det har eg hatt heilt sidan eg hadde EL.

Bruker str DD, lurer litt på kva str eg kjem til å ende opp med og korleis brysta blir etter eg er ferdig med svangerskapet og amming.

Vil liksom ikkje ha laaaange og slappe resten av livet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også D-cup og de er vondt så og si hele tiden! føler at de veier 10 kg hver!!

Brystevorte er også veldig stiv og blir bøyd av bh'en siden den strammer så fælt:)

" størrelser?? huffameg! kommer jo til å tippe over jeg da! er jo så liten jeg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pernille77! =)

 

Nu er jeg også oppi str DD.. Merker at dem begynner å bli tyngre.. Har ammet ett barn, han er 1,5 år. Og dem er like fine for det. =)

 

Har en venninne som har vært uheldig med hormonene, ho fikk nurket sitt i August.. og fikk skikkelig "hengepupper", eller hvordan jeg skal si.. Får vente å se hvordan mine blir etter fødsel, og amming.. =)

 

Det er mye man må regne med når man blir gravid..=) Masse koselige ting, og noen ikke fullt så koselige. Men det hører med! =)

 

Lykke til alle sammen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Har allerede fått melk i brystene.. =) Noen flere? Ammet lillingen til han var 1 år ca.. Så det er 6-7 mnd siden jeg sluttet å amme.. Har ikke hatt melk på flere mnd (har sjekka--ofte).. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...