Oliver`s Mamma Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har prøvdt andre forum, men får ikke svar:( vet ikke så mye om det, men skal begynne på det etter ultralyd vist alt er fint...men det er ikke før om ca 2 uker, og er da ca 7 uker på vei..er ikke dette litt sent???grrrrrrrrr....håper det er noen som kan hjelpe-
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 heisan..vet ikke hva det er engang jeg,,? hva skal det hjelpe for?:-)
Oliver`s Mamma Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2007 Hei igjen:) mener han sa det skulle være mde å utvide, eller gjøre plass i livmoren- her inne beskriver de det som at en lurer kroppen, får tilført hcg, slik at han skjønner en er gravid, og ikke støte fra seg fosteret...er sprøyter som blir tatt subcutant eller intramuskulært...Blir også bukt som eggløsning sprøyter ....
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hei! Jeg har hørt om det. Har forstått det som at det brukes på samme måte som Ovitrellesprøyter. Akkurat forskjellen vet jeg ikke. Har hørt at mange starter når de er i 6. uke fordi det skal være sikkert at det ikke er en ex.u. graviditet. Jeg kommer nok til å prøve hcg- sprøyter neste gang jeg er blitt gravid. Dersom det også da går galt ønsker jeg å ta Pergotime for å sørge for at egg modnes helt optimalt, og siden følge på med hcg-sprøyter både før el og etter evt befruktning. Men må jo nesten ha godkjenning fra legen da... Har snakket med dem på Fertilitetssenteret, men ingen konklusjon på hva som blir gjort neste gang. Men vi har god tid. Skal til dobbeltime- samtale i neste mnd ang planen videre. Gir oss ikke på lenge enda!! Godt at du får god oppfølging. Om det er sent å begynne med sprøytene i uke 7, tenker jeg at avhenger av når spirene dine har sluttet å leve de gangene du har mistet, hvis du vet det. Bør jo nesten gå inn med tiltak før du når den tiden der det har gått galt før, tenker jeg. Men legen har vel en plan på det. Lykke til. Ser frem til å høre fra deg ettersom du setter/får satt sprøytene og får komme på ul å se den lille:-) Satser på at din historie blir en som kan gi håp og mot for oss andre!!:-) Stor klem fra
Oliver`s Mamma Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Takk for svar Mia:) alltid så flink å gi fine svar du;) Lurer på om jeg skal ringe på tirs å si at det kanskje er litt sen med å begynne i uke 6-7- en kan jo se tidligere på ul, om det er noe i livmoren...og vist de er for sen i uke 7, og fosteret alt er dødt- skal de faen meg få høre...skulle bare vist hvor fysisk/psykisk det tar på et svangerskap som aldri går bra!!!Grrrrrrrrrrr, blir bare så forbanna--men samtidig redd for at eg "maser" på dem, og snakker om ting jeg ikke har peiling på, eller lest på nettet!!!! Men skader jo ikke ringe høre- alt for at det skal gå bra denne gang!!! Skal holde deg oppdatert, og håper jeg kan gi deg en solskinnshistorie..vi har ingen barn fra før- så begynner bli litt utålmodig nå Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå