Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Del Skrevet 30. desember 2007 Er det noen som kan anbefale denne vognen? Tenkte å kjøpe til en hardbag med håndtak, mer praktisk da vi bor i blokk, 2 .etg.Er denne bagen for liten, eller holder den i ca. 6 mnd?Trenger ikke vinterpose i bagen da vi får vårbarn. Er sportsdelen egnet som liggevogn etter 6 mnd og blir det dårlig plass med vinterpose i den? Venter spent på tilbakemeldig) Ideer til andre vogner med like løsninger tas imot med glede:) Godt nyttår!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136393325-emmaljunga-city-cross-med-hardbag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fikk maibaby06 Skrevet 30. desember 2007 #2 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei du. Jeg kjøpte city crossen som sportsvogn til min da han var 6mnd. Det var i november, og han ble da lagt i lammepose direkte i sportsdelen. Han ligger fortsatt i lammeposen nå når det er så kaldt og han skal sove i vogna og det går greit, ser ut til å ha grei plass. Har en som er over 90 cm nå:-) Jeg hadde teutonia m softbag før det, og han lå i softbagen i 6mnd, uten pose. Det var nok litt lite plass på slutten men det gikk da bra;-) Jeg ville valgt hardbag med håndtak hvis jeg skulle hatt bag til city crossen:-) Syns det er greit å ha håndtakene for å bære vognen inn overalt, og den ekstra kalesjen på hardbagen ser fin ut. Min våknet ofte av sola rett i øynene når jeg løftet softbagen ut av vogna. City crossen er forresten veldig god å trille!:-) Jeg har også en trehjuling med svingbart forhjul, men cc'en er min absolutte favoritt:-) Triller godt på all slags underlag, og lun og god til ungen:-) Lykke til med valget av vogn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136393325-emmaljunga-city-cross-med-hardbag/#findComment-136393746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå