Gå til innhold

Sukk


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Har lavt blodtrykk (litt for lavt mener noen), hoven i bein og hender, feber (går veldig opp og ned) og trøtt hele tia.. Normalt?

Har 22 dager til termin, men vet egentlig ikke om eg orker så lenge:(

Har en aktiv krabat på 1,5år og han trenger jo meg, men føler eg bare er trøtt og sur. Samboeren skal prøve å jobbe så lenge som mulig pga han ikke får noe betalt permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg!

Du har ikke fått noe virus da? Lå sammen med ei på sykehus for en stund siden som hadde det sånn som deg med feber osv og hun hadde et virus. De tok en blodprøve å fant ut av det.

 

Har så mye plager selv og ble lovet igangsetting 2-4 uker før termin, men nå har jeg plutselig ikke fått time før den 10 noe som vil si at det blir en del lenger å gå enn jeg hadde håpet på =(

 

Jeg sliter en del med lavt BT, men det er ikke farlig, bare slitsomt. Blir lett svimmel og en viss fare for at jeg går i gulvet, men det har gått bra hittil... Hadde Bt ditt vært høyt hadde jeg tenkt Svangerskapsforgiftning.

 

Arbeidende samboere kan jeg alt om =D Har ikke sett min mer enn en time hver kveld den siste mnd. Artig - ikke!

 

Håper det ordner seg for deg! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...