elise 35 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Ble sykehusinnleggelse og fjerning av ene eggleder etter ex.u. Har en eggleder igjen så jeg håper virkelig den er i orden. Ønsker å høre om det er flere som har vært i samme situasjon og om dere ble fort gravide igjen.
Tre skjønne Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Dette hørtes helt forfedelig ut... vondt nok og miste graviditeten sin,om ikke den ene egglederen også *trøste*
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Har ikke vært i samme situasjon som deg,men vil bare ønske deg masse lykke til videre;)!!!!
ca3ne Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 vil bare ønske deg lykke til va trist å hørre krysser fingrene for at det går bra neste gang !!!!!!!!!!!!
petiteM's Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Huff, så trist. Har nettopp vært gjennom en MA selv, men det er ikke på langt nær like ille som det du gjennomgår. Til trøst har jeg ei venninne med kun en eggleder. Hun fikk førstemann for 2,5 år siden, og er nettopp blitt gravid med nr. 2:-) Tror ikke de har prøvd så veldig lenge heller, så du har all grunn til å være optimist!!
mie76 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Litt trøst: Jeg har kun en eggstokk, har hatt det fra jeg var seksten og fjernet et cyste på den andre. Og jeg er gravid med mitt andre barn nå... Brukte 3 pp første gangen, og 5 pp andre gangen... Så det går helt greit med en eggstokk også :-) Synd med abort, da, lykke til neste gang, svært sjeldent dette skjer flere ganger...
Klara:-) Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde en Ex.u våren 06. Da ble den høyre eggledern fjernet. Jeg ble gravid rimelig fort. fikk min første gutt i mars i år og er gravid på ny nå. Nå har soldatene bare en vei å svømme, så det tar nok ikke lang tid til neste mann kommer
Rose69 Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Ei venninne av meg ble gravid rett etter en SA.Med 2 tette eggledere. Så det er håp.Husk at du er full av de "riktige" hormonene nå. Mulig dere skulle smi nå mens jernet er varmt.Kanskje du blir gravid fortere enn du aner! Masse lykke til :-) klem
LabbogLine Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Huff så leit... vet akkurat hvordan du har det.. fjernet den ene egglederen min for 5 uker siden etter en ex.u i uke 10, og jeg også lurer veldig på om den andre er i orden.. var masse frem og tilbake etter jeg begynte å blø i uke 7, de trodde først jeg hadde hatt en SA, og ex.u´en ble ikke oppdaget før litt over 3 uker etter det... Har ikke begynt å prøve igjen da, skal bare vente til mensen er ferdig nå. Både gleder og gruver meg... Er jo livredd for å miste den andre også, men velger å være positiv! Har hørt mange tilfeller der det har gått bra på neste forsøk selv med en eggleder mindre:) Håper vi begge har en spire i magen om ikke lenge:) klem fra meg
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Signerer denne mie76! Har vært gjennom akkurat det samme i tenårene, men det gikk fint med bare en eggstokk. Brukte bare 6pp vi også, men kunne kanskje tatt kortere tid dersom jeg hadde vært litt mer innsatt i EL og temping o.l. HI, jeg håper du kommer deg raskt, som du ser, vi er flere med bare en eggstokk! Vi får bare sette vår lit til at den er ekstra produktiv!
minou Skrevet 1. januar 2008 #11 Skrevet 1. januar 2008 Veldig trist å høre. Men fatt mot. Jeg hadde ex. u for noen år siden, det tok laang tid før de konstaterte det så hele egglederen var ødelagt når de endelig gikk inn for å kikke. Det tok en stund før jeg fikk mensen igjen (nesten 2 mnd) og så tok det 4 mnd før jeg var gravid. Resultatet var verdens nydeligste pike, som nettopp fylte 2 år. Altså gravid ila. 6 mnd. Ex.u. er ikke så vanlig, og det er veldig liten sjanse for at det skjer to ganger. Så du har en frisk eggleder og gode sjanser for å bli gravid annenhver mnd. Det er jo litt frustrerende å ikke vite om man har eggløsning på den eller den siden når man prøver å bli gravid, men det går an å leve med. Lykke til! Det kommer sikkert til å bli et prektig barn til slutt.
*Bea* & bitteliten Skrevet 1. januar 2008 #12 Skrevet 1. januar 2008 Så leit å høre at du mistet. Jeg var gjennom EXU i september. Og jeg er allerede gravid på nytt Gikk under 3 mnd før jeg ble gravid på nytt, så det kan gå veldig raskt. Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå