Gå til innhold

Baby-bokklubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Er det noen som har meldt seg inn i bokklubber til kommende babyer enda?

Er allerede med i Bokklubben og syns virkelig det er kjekke verve-premier der, så hvis det er noen som vil værme vil jeg svært gjerne verve hvis det er mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Goboken. Kjempesøt velkomstgave derfra, og har hørt fra flere venner at de er veldig førnøyd. De følger alderen på barnet ditt =)

Skrevet

jeg har meldt meg inn i goboken...

har hørt mye posetivt om de, og ble annbefalt de av de fleste

fikk enn fin velkomstpakke og neste pakke får jeg ca 14 dager etter termin...

gleder meg til å få bok å lese til den lill;)

Skrevet

Jeg meldte meg inn i Go'boken da vi fikk førstemann. Velkomstpakken er fin, men pakkene etter det var jeg ikke fornøyd med, så meldte meg ut. Tror det kan ha mer for seg å bli medlem når barnet er eldre, eller være god til å avbestille... (noe jeg ikke er)

Vel, det var min negative mening... :)

Skrevet

Vi meldte førstemann inn i både Go'Boken og Bokklubben Barn, men etter nesten et år i Go'Boken var vi leie - følte vi fikk den samme boka om og om igjen, hvis dere skjønner... Veldig lite variasjon.

Er fortsatt medlem i Bokklubben Barn og er veldig fornøyd, og synes også det er mye mindre komplisert å være medlem. Styrer alt på nett, får hovedbokvarsel på SMS, etc. Anbefales! (Vil gjerne verve jeg også :)

Skrevet

Någen som har forslag te ein god natt sang bok? Den eg fekk i bokklubben e full av sanger eg aldri har hørt om... Har lyst på ein med de gode gamle sangene, hvis dokker forstår =)

Skrevet

er medlem av ole brumm klubben....fikk stelleveske ogbamse og div og det er fine første års bøker....det er litt i lede tog med disney....samme forlag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...