Gå til innhold

Noen fra Sandvika området her, termin rundt april?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal på et Bim treff nå i Oslo den 8 januar, men er jo selv fra Sandvika. Synes det hadde vert hyggelig å bli kjent med andre som kom fra området hvor jeg bor som er i samme båt som meg:) Dette er da min første og jeg har termin den 13 april, gleder oss stort. GODT NYTTÅR

Fortsetter under...

Hei

Eg e fra Asker, og ska og på det treffet som du ska på. Har termin ca 20. apsil, og dette e også min fysste baby =)

Eg e gift og jobbe i Oslo Fengsel. Min mann har ei datter fra før, men dette e vår fysste samen. Eg e oprinnelikt fra Stavanger (ref. dialekt) =) og e født i 77 =)

Prøvde tidligere å få te et treff for oss i Asker og Bærum, men det viste seg å ver vanskelig, pga liden interesse. Så då e det kjekt at me får bli med de i Oslo =)

Har du fått plass på Bærum? Så gøy at det bare e ett år mellom oss, og bare ei uga mellom babyane =)

Blir gøy å treffa deg / dokker =)

Hei igjen! Så koselig at du også skal på dette treffet i Oslo. Gleder meg til å møte andre med like mye hormoner som meg og som bor i området. Plass på Bærum har jeg fått, her er stort sett hele familien min blitt født, så jeg tenkte egentlig ikke på at det kunne være vanskelig å få det. Jeg har bare vært på denne websiden i ca. 3 uker nå, men det hadde vært gøy om vi kunne ha samlet en gruppe etter hvert. Vi får prate mere om det når vi møtes, gleder meg:)

Hei hei!

Lurer meg inn fra mai-klubben! Det jobbes med å få til et treff for Bæringer (og tilflyttere som meg selv!) en gang i januar :) Siden det ikke ser ut til å være så mange av oss kunne vi jo kanskje slått sammen et treff en gang :)

Annonse

Hei Nina

Tenkte bare eg sko gi beskjed om at eg desverre ikkje kan bli med på treff på tirsdag. Min morfar døde i går, så eg e i Stavanger for tiå, og blir te neste helg.

Men me må snakkas snart igjen å bestille te Sandvika.

Tonje

Hei! Det er to treff vi egentlig snakker om her. Det er et som skal være nå i Oslo på tirsdag den 8 januar, dette er mest Oslo jenter. Så tenkte vi at vi ville samle inn folk rundt Sandvika området, så jeg kommer til å sette opp et Bim treff i den siste uka i januar på Egon i Sandvika. Jo flere jo bedre så det er bare å melde seg på. Du kan sikkert komme på tirsdag også, se på BIM treff siden for den 8 januar. Og forresten jeg har også termin den 13 april, det blir vår første:)

Annonse

Hei,

på besøk inne fra mai-mamma området. Bor på gjettum, dvs tar med en 5 min å komme til Sandvika. Skal fortelle Bærumsjentene i mai-gjengen om dette. 30 jan passer egentlig for meg også.

Er også 76 modell :)

Termin 9 mai

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...