Gå til innhold

Shit!! iIdag har jeg blødd igjen....


asjo_mamma på nytt:-)

Anbefalte innlegg

Blødde ganske kraftig for en drøy uke siden, var da til UL og alt så fint ut. Var da 8+6.

 

I dag tidlig hadde vi sex for første gang etter at jeg ble gravid. Da begynte jeg å blø igjen!! Ikke mye, men det renner litt når jeg er på do og blir rødt når jeg tørker meg. Har ikke ringt lege ennå.

 

Nå skal det sies at jeg blør lett ved sex, og det er også grunnen til at vi har ventet så lenge etter at jeg ble gravid. Men fikk beskjed ved UL at etter en uke var det fritt frem. Var veldig forsiktige også.

 

Syns dere jeg skal ringe legen? Er så redd vi har gjort noe dumt nå..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Orkideen

Under svangerskapet er det vanlig å blø etter samleie. Grunnen til dette er skjøre slimhinner i skjeden.

Hvis du bruker et speil vil du kunne som om blødningen kommer fra skjøre og såre slimhinner eller fra livmoråpningen. Det vil kunne berolige deg.

Hvis du blør lett ved sex normalt vil du nok blø enda lettere nå.

Er du engstelig og blødningen ikke gir seg så ta kontakt med lege.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei har opplevd akurat det samme selv,og det er helt ufarlig:) så bare og slappe av:)

det kan være sår i kjeden som hun andre sier eller blodkar rundt som har sprengt, men det er veldig fort gjort at kan skje når man går gravid.

så tenkt ikke over det og nyt svangerskape:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Nå er det snart tre døgn siden blødningen. Den gav seg ganske fort, men har hatt brun utflod siden. Er det normalt tror dere? Er ikke mye, men kommer noe i truseinnlegg og når jeg tørker meg. Er lysebrunt.

 

Har fortsatt ikke tatt kontakt med lege. Har ingen smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i går ved 10 tiden på formiddagen og det kommer fremdeles litt brunt. Ringte jordmor og legevakt. Jordmor spurte om jeg hadde hatt sex de siste 24 timer fordi livmortappen er veldig lett blødelig under en graviditet. Det kan kanskje forklare blødningen din? Kan ikke forklare min, men det er jo en annen sak... Ringer legen i morgen, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...