Gå til innhold

Den ultimate sportsvogn med fire hjul? Hva anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Som har plass til voksi, god komfort og god å ligge og sove i. Fin design. God kalesje og gjerne med fottrekk. God plass til store barn og som kan brukes til barnet er 3. God i snø og grus, men også på shopping.

Noen som vil anbefale en vogn, gjerne med prisen du kjøpte den for?

På forhånd takk for svar.

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer med Teutonia Rocky! Har brukt den til barna mine-yngste satt i den til hun var fire(pga langt mellom barnehager og skole,og med tidsklemme)

Vogna er en lettere utgave av Teutonia Mistral-og rimeligere...

Den er også selvfølgelig lekker å se på! Brukte softbag,mens de var babyer!

den er lang og med god plass i! Kan også brukes som vognpose,v å ta ut plata under!

Se på Teutonias hjemme side.

Lykke til!

Jeg har kun erfaring med emmaljunga sity cross, og anbefaler den på det varmeste. Jeg kjøpte den til min nyfødte datter og brukte den med city bag frem til hun var ca 5 mnd. Nå er hun snart ett år, og har god plass i sportsvogna. Hun ligger i lammeskinnspose.

Jeg har emmaljunga city cerox 360 til min. Den er jeg superfornøyd med. Har fire hjul, men de to fremste er små og svingbare. Det gjør den like god å kjøre som en trehjuling, men like stabil som en firhjuling.

emmaljunga scooter. passer best til barn over 6 mnd.. lang liggelengde,god plass til voksi,liten sammenlagt og lett som ei fjær.. mange flotte farger og velge mellom,og man kan få kjøpt fottrekk til vogna.

vi bet 2195,- for vogna og 299,- for fottrekket. dette var p babykos..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...