Gå til innhold

dere med REIMA TEC dress...

Anbefalte innlegg

datteren min er 9 mnd nå, blir 1 år i mars, har kjøpt REIMA dress i str 80 på salg nå, men er det dumt? den er for stor nå, men hun trenger jo en dress siden hun krabber og sitter. (vi venter på snøen slik at hun kan være mer ute) Får hun brukt den til høste og, eller vokser hun ute av den til da? for da kommer den vel aldri til å passe siden den er for stor nå og sikkert akkurat passe til sommeren eller noe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136391846-dere-med-reima-tec-dress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

VI har en tynn vann og vindtett ReimaTec som jeg kjøpte på salg i sommer. Det er vel egentlig en vår/høst-dress for mellomsesongene. (vi bruker en fleece-dress i str. 80 under.)

Han var da ca. 10-11 mnd. Det er str. 74. og er stor i størrelsen. Den var litt lang på armene (kunne brettet de opp en gang) og posete i beina til han da, men jeg tenkte den kunne være en fin dress til bhg start på høsten.

Nå er gutten vår 16mnd og bruker dressen fortsatt. Den virker ikke for liten. Så vår erfaring er at dressen er litt stor i str. Den er ganske posete, så den strammer heller ikke, men er lett å bevege seg i.

Om den vil være passe for jenta di er ikke så lett å si, da det kommer an på hvor mye hun vokser. Men jeg vil tro at du kan ha mye glede av dressen i vinter for det. Bare pass på at det ikke er for stor glippe ved hender og føtter, til votter og støvler, så hun ikke fryser.

Om du oppdager en dag at den er for liten, kan du kanskje selge den og få igjen litt på det... til å kjøpe en ny dress...

Uansett er det et kjempebra kvalitetsmerke, som tåler mye!

• 2 uker senere...

Jeg tror kanskje dressen kan passe til høsten også. Jenta mi er 16 måneder og hun har nettopp vokst ut av størrelse 68 dressen sin. Nå må det sies at hun er ganske liten da, men størrelse 80 dressen er alt for stor til henne. Reima er stor i størrelsen, så størrelse 80 tilsvarer vel nesten 86 hos andre merker.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...