Gå til innhold

Når skal det slå inn....???=)Hjelp noen..

Anbefalte innlegg

Klart å tydelig kryss i dag ogs, etter et halvt minutt=)

Men det slå fortsatt ikke inn, tørr ikke tro jeg er gravid enda...

Lurer på når jeg skal starte tro på det...??

Tror jeg trenger noe oppmuntring...

Er fortsatt to dager til IKM.... er usikker og tror mensen kommer jeg da.

ekkelt

Fortsetter under...

Neimen chick da.....jeg er helt overbevist om at du er gravid!! Husk at de testene er 99% sikre!! Du er sikkert bare usikker pga.den negative testen hos legen..? På tirsdag kan du jo teste igjen.....og da bør du være HELT sikker:) Og da skal du ha med deg meg inn på 1.tri. Jeg er jo fremdeles vettskremt for å teste, så tror nok kanskje jeg venter til tirsdag. Da har jeg håpet sålenge.....

Har du mye murringer fremdeles? Jeg får spesielt murringer etter jeg har spist.....er det vanlig?

jeg har det også sont at jeg ikke helt tørr tro på dette. er tom for tester også nå, må kjøpe et par i morgen. men testa med en quick respons test idag, og streken er langt fra like sterk som kontrollstreken. står jo på at fargen på streken varierer alt etter hvor mye hcg som er, men jeg hadde trodd at idag på IKM dagen ville det bli en sterk strek med morgenurin. men men, streken er der helt synlig, så det er sikkert ikke noe å tenke på.

Venter7

Takker for ordene dine=)

Jeg er nok gravid men klarer ikke tro det, skal levere inn test i morgen hos legen igjen, for kryssene er så sterke at det skal ikke være noe i veien for at den slår ut hos legen.

Og om den fortsatt ikke gjør det skal jeg ta blodprøve=)

Du SKAL følge meg over!!!!!=)

Annonse

Ja et kryss er et kryss, og en strek en strek=)

Men det er nok litt med at IKM dagen er ikke over enda, grusomt å se på de positive testene men ikke klare å tro på dem, venter at mensen kommer når den skal uansett fordi det har den gjort hver gang i nesten 2 år... til tross for pos tester (selvfølgelig ikke så sterke) men det er fælt...

Gleder meg til neste helg, da kan jeg sikkert slappe av litt mer=)

Og vertfall etter UL i uke 7...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...