Gå til innhold

Trøtt i forkant av fødsel...?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg som har slitt noe helt sjukt med søvnen spesielt de siste måndene, har de siste dagene gått inn i koma omtrentlig.. Er sikker på jeg kunne sovnet 23 av døgnets 24 timer - ihvertfall ikke langt unna. Sover leeeenge på morgen/formiddagen, og må sove igjen etter middag. Normalt ville jeg "tvunget" kroppen min inn i normal rytme, men i og med at søvn kommer til å bli manglevare om ikke så veldig lenge, så gir jeg en god f og sover så mye jeg ønsker. Men er det noen andre som har opplevd å bli trøtt så kort tid før fødsel (er 15 dager til termin) - jeg har jo hørt om den berømte energien man lissom skal få på slutten, men her er det heeelt motsatt. Føles som at kroppen vet at den må samle krefter til det den skal igjennom.. Også har jeg jo egentlig litt jeg skal gjøre istand før baby kommer...men gjeeeesp...det blir lissom bare utsatt..... :D

 

I morgen SKAL jeg ihvertfall prøve å få pakket den pokkers bagen jeg har tenkt på sååå lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går selv i koma....skulle ønske jeg kunne ta 2 sovepiller og sove i mange dager......zzzz.....gjesp!!! Jeg prøver å hvile så mye som mulig men det er jo søvn man trenger.

Lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok fler det ja :) hehe..

jeg er suuuper trøtt, sov i 12 timer på natten her om dagen, og var våken i kanskje 3 timer før jeg sovnet på sofaen igjen og våknet av at samboer skulle gå å legge seg, og sov til morgenen etter..

Har aldri sovet så mye før, men vi trenger det vel !

 

Jeg henger også etter, var flink igår da og vasket sengetøy og dress og noen bodyer da så jeg har noe rent om det skulle skje noe..

Har heller ikke pakket denne hersens bagen til sykehuset.. er kanskje på tide i og med det er en uke til termin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere. Begynte på meg når julen var over liksom. Har null energi. Og det er en dårlig kombinasjon når man har en 5-åring med 100% energi;) Og pappaen er på juleferie i Finnmark. Det blir nok bedre etterhvert. Håper da det hvis man skal komme seg igjennom fødselen. Hehe.

Og det er liksom litt rart å være sånn. Vanligvis har jeg 110% med energi. Lader nok bare opp ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...