Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #78 Skrevet 27. januar 2008 disse gutta er brødre da, kjente en av de når jeg var 14is Jarde Sean Theodor flotte navn alle tre, dog hadde litt problemer i starten med hvordan vi skulle uttale jarde hehehe Cato (hører man ikke ofte gitt, men liker navnet) Jolav (veeel.....hadde latterkrampe ei stund etter at jeg hørte navnet her) Tjodolf (syntes navnet var så morro at vi navna opp en pusegutt vi hadde etter han) Patrick (nydelig navn) Karmen (fint på engelsk da, men på norsk???)
Jeanskin Skrevet 27. januar 2008 #79 Skrevet 27. januar 2008 Mellomnavnet til minstejenta mi er Kristofa. Ikke mange som heter det nå, er et veldig gammelt navn.
mine små alver... Skrevet 2. februar 2008 #81 Skrevet 2. februar 2008 jenta mi heter Adina. Så kjenner jeg noen barn som heter Mio og Arian
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2008 #82 Skrevet 2. februar 2008 Vet om to nydelige søsken som heter Mui og Tiger Mui (jente) Tiger (gutt, heldigvis;))
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #85 Skrevet 3. februar 2008 veldig fint!! (vet om en liten astor selv!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå