Gå til innhold

Funker det med kanel??


Gjest VerdensHeldigsteMamma

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Jeg nærmer meg termin, og gleder meg veldig til fødselen. Ønsker ikke å prøve en haug med slitsomme (og kanskje farlige) kjerringråd for å sette i gang fødselen, men tenkte at å spise litt ekstra kanel + ha sex kunne være "behagelige" virkemidler for å skynde på modningn litt.... Men er det noen som vet om det funker?? Eller er det bare tull? Ser for meg deilig grøt med masssse kanel i tida framover=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det virker, men det er jo et gammelt kjerringråd da.. og tungt fordøyelig middag leste jeg også skulle hjelpe. Jeg skal prøve det 1 nyttårsdag, for nå orker jeg ikke gå sånn her lenger. Har termin 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!! Ikke prøv. Helt pyton! forsøkte dette med nr 2 forrige gang og det førte kun til tårer og brekninger.....helt grusomt.

Har forsøkt mange kjerringråd når jeg gikk med nr 2 og har lært at det bare er tull. Noen har sikkert flaks,men det er det.

Hold deg unna ;D

Jeg forsøker ingenting denne gangen. Ikke verd det.

Men lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hadde en hel liste med kjerringråd jeg prøvde forrige gang. MEN.....lillemann kom 16 dager på overtid likevel han. Hadde ikke tenkt å komme da heller for jeg måtte settes i gang og det endte i ks. Denne gangen får det gå som det går, prøver ikke på noe spes for å komme i gang. Sex da, men det må jeg ha uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...