Gå til innhold

Noen som har fått en kul på magen?

Anbefalte innlegg

Gjest mooby*Sommerbaby*

Vil så gjerne at magen min skal begynne å vokse snart. Er 12+1 idag. Men jeg har bare blitt tynnere pga kvalme. Det eneste er at den er litt hardere å rundere på kveldene da. Men vet ikke om det er babymage liksom:)

Vises det på dere at dere er gravide?

Fortsetter under...

Hei..:D

Jeg er 13 uker og jeg har skikkelig kul på magen... hadde ikke trodd det skulle komme så fort da jeg har noen kilo å gå på fra før av, men den er der den.... ikke vanskelig å se at noe er på gang her i gården... hehe...

Samme her.. begynner å vises godt nå ja. Har begynt med mammaklær og det var godt med bukser som ikke strammer. Men man får vel litt fortere mage når man har født før.Sliter med å få sove på magen (sukk..) også. Det er et savn.

Hei! Har også fått en liten kul på magen nå, og jeg er 11 uker i dag. Har blitt litt tynnere pga kvalme og oppkast, men den lille kulen er fortsatt der :) Flere som har kommentert den også.. Gleder meg til å få en ordentlig gravidmage jeg. En stor en.. Hehe.. Har bare 3 bukser jeg kan bruke, så jeg burde vel kjøpe no mammabukser snart tenker jeg..

Fått en liten kul på magen alt ja. Er 12+6 på vei. Merket det ganske tidlig på magen, men til å begynne med var jeg bare oppblåst og magen var skikkelig hard og stram. Men nå kjenner jeg toppen av livmoren når jeg ligger nede. Er jo ikke så veldig lenge siden jeg var gravid sist og jordmora sa at det ville nok synes på meg tidligere denne gangen. Med førstemann hadde jeg ikke tegn til mage før jeg var nesten 6 mnd på vei.

Annonse

Ja jeg har fått låne en hel haug med mammaklær av ei venninne, det var knalldeilig for jeg har gått rundt i joggebukse konstant i en mdr... får ikke på meg noe annet... og jeg skal si de mammabuksene er deilige... forelska meg helt jeg... Syns det er litt merkelig at jeg har slik mage for jeg har ikke vært gravid før... legen syns også det var merkelig så jeg var på tidlig UL da de trodde jeg var lenger på vei, eller at det var flere der inne, men den gang ei... :D Men syns bare det er koselig jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...