Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 hei jeg er nå gravid i noen uker nå er ikke sikke hvor langt jeg er. har heller ikke fått noe time av legen. jeg vet ikke så mye om graviditet. jeg har lest noen bøker men jeg går bare i sur, jeg er ikke så glad i å lese bøker. jeg har en liten anelse om jeg kan være i uke 13, er ikke sikker. det som plager meg det er at jeg har mye magesmærter, har mista 3 ganger tideligere. jeg kaster mye(slim og magesyre) opp minst 5 ganger om dagen. jeg tar noe vita miner som heter for gravide. jeg er slap hele tiden har nesten ikke noe krefter i kroppen. jeg er glad i mat,men etter di bøkene jeg har lest kan jeg nesten ikke spise noe av det jeg har lyst på.og det samme gjeller sauss. jeg diger barnesaus, men det står at gravide ikke skal spise det:(jeg vet ikke lengere hva jeg skal spise og ikke spise hjelp! av og til orker jeg ikke å lage mat føler at jeg skal gå i baken når jeg står ved ovnen og lager mat, jeg elsker kiwi. kan jeg spise det? plis hjelp meg det er snart nuttårs aften og jeg vil gjerne kose meg med en go middag med min samboer. håper på og få svar fra deg:) go jul og godt nyttår:)
<3 Beibi i magen <3 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 heisann.. er ikke så langt jeg heller, er i uke 9+4, men har hørt du ikke skal spise noe som ikke er kokt, stekt ikke pinnekjøtt, for de er bare dampet.. ikke røkt laks.. jeg også føler jeg skal gå i bakkennår jeg lager meg mat, og føler alt av næringsrik mat skal komme opp ijen, så jeg spiser rett i koppen viss du har hørt om de, di porsjons posene med supper, nuddler, macaroni, mye fiber kjeks.. frukt.. bananer og appelsiner for å vite jeg får i meg nok vitaminer.. drikk mye vaten til maten.. skikkelig fullkornsbrød, gjerne halsteikte som bu steiker ferdig selv med leverpostei for å få i deg nok jern.. for å få en enkel men veldig lite "romantisk" lag deg en fjorland middag.. anbefaler kjøttkaker.. veldig god men bare pass på å få i den nok fiber og vitaminer.. den lille spira di stjeler ganske mye av de vitaminene og fiberene du spiser, så du sitter ikke med mye enargi ijen lykke til å få samboeren din til å lage noe dere begge kan spise.. slapp av og ta livet med ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå