Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig har en sånn luktedings falt ned i toalettet og satt seg fast.... veldig morsomt å ikke ha toalett i 1. etasje med huset fult på nyttårsaften. Den som bare kjente en rørlegger buhu:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en sånn sugekopp på europris på mandag da vel:P

eller ta på hansker og dra på fisketur...:)

Skrevet

Sitter den langt nedi?

Prøvd å lagd deg dirk med krok på?

Skrevet

Tror du jeg har prøvd? Men den sitter fast:( Helt stuck.....holdt på en evighet og for en dritt jobb.

Gjest thricane
Skrevet

derfor jeg har forbud mot å ha sånn av mannen min, som er rørlegger. hvis det er noen trøst, du er ikke den eneste som har gjort det. til en annen gang, du får sånne rensere som man kan putte i selve den dingsen bak. hehe jeg husker ikke hva den heter. det er jo en mulighet å ringe vakttelefonen til en rørlegger, men det er dyrt. mannen min var nettopp på ei hytte som røret hadde sprukket fordi de hadde glemt å stenge vannet for vinteren, kostet fort vekk over 3000 kr bare for å stoppe vannet.

Gjest thricane
Skrevet

nå er ikke han hjemme, men jeg skal spørre han etterpå om han har noen tips til verktøy.

Skrevet

Tusen takk det hadde vært kjempesnilt:) Mannen skal prøve nå, men han har jo større hender enn meg så ikke stort håp. Ikke frister det å betale 3000 kr heller.

Skrevet

Vurdert å slå av hovedkranen, og skru av dassen??? Gjerne siste forsøk før rørlegger??? Lykke til.. drittjobb ja ;-)

Skrevet

Vi skrudde opp dassen en gang, fy f.. for en stank, men jaggu fant vi litt av hvert :)

Slå av hovedkrana og løft opp doen, det er gjort på 2 minutter. Penger og tid spart.

Gjest thricane
Skrevet

kjipt svar herfra, men fikk beskjed om at da må man stoppe vannet og skru av "dassen" (rørleggeren:), for så å hente den ut derfra. er visst ikke så vanskelig å skru av dassen i følge mannen her. men det er hva de gjør når den har satt seg helt fast.

Skrevet

skal høre med mannen i morgen. Jeg vet ikke hvor hovedkrana er engang hehehehe kjerring jeg vøtt:) Takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...