Gå til innhold

Noen som har vært hos tannlege på Colosseumklinikken AS ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går til tannlegen der, på Majorstua.

Er VELDIG fornøyd med de der, og det er ikke dyrere enn vanlig.

Minnes at de hadde kontorer på Grunerløkka også, i Markveien, men det er jeg ikke 100 % sikker på.

Takk for svar!

Dette er i Tromsø, men skulle tro de har samme priser over hele landet.

De virker veldig proffe og man får vistnok time raskt. Her i byen er det så sprengt at man kan risikere å ringe og ikke få time i det hele tatt, tannleger har ikke plass på listene sine engang..

Jeg går te denne i Trondheim og er kjempe fornøyd. Har tannlege skrekk og tannlegen min har kurert min skrekk. De er kjempe snille og han har kjempe god hygiene. Han åpner skuffene med pinsett ;)

De er vel litt dyre kanksje ja.. Sist jeg var der te sjekk og tok rtg og ikke hadde hull kom det vel på 900kr ca.. Husker ikke helt.

Sist jeg sjekket så var de ikke dyrere enn de stedene med normalt prisnivå, men derimot har de vært best i test en del ganger..

Uansett skal jeg skryte av de og fortelle at da jeg var i sykkelulykke og slo fortennene stygt, tok de imot meg på timen (og dette var på ettermiddagen) og klarte å redde tennene mine!

Istedenfor 100.000 til nye fortenner, så betalte jeg vel rundt 14.000 for å redde mine gamle tenner.

Annonse

Jeg går til avd på Grunerløkka i oslo... VELDIG FORNØYD, beste tannlegen jeg har gått til noensinne... Dyrt, javel, men så har de topp service, er særs profesjonelle, og har alt det nyeste innen behandlinger og utstyr. Restaurerte hele "gebisset" der ifjor, hun jeg gikk hos var perfeksjonist, og jeg har anbefalt henne til alle jeg kjenner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...