Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Jeg har fått veldig sansen for Maleah. Synes det er kjempefint. Har likt Leah, men der er jo så poppisnavn nå for tiden, kom derfor på Maleah. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei. Datteren min på snart 2 år heter Maleah. Er veldig sjeldent men utrolig fint Du kan søke på det på babynames.com Det er visst den Hawaiiske formen for Mary, (som min bestemor het). Du kan også finne navnet på andre utenlandske navnesider og se hva det betyr. PÅ ssb.no er det 3,2,1 eller 0 som er registrert med navnet. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Så det er altså et registrert navn da! Så bra=) Trodde det var noe jeg hadde smekka sammen selv jeg, så var litt redd for at det ikke kunne brukes, men nå ble jeg veldig gla=)=) takk for svaret!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Synes det er ganske fint. Liker selv Mathea bedre, som har litt samme klangen. Men synes helt fint at du kan bruke det.
Vannmann35 Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Navnet er helt fint det - men... Må ærlig si at jeg synes det er litt "teit", nå som Leah og Thea har toppet navnestatistikken i årevis, så blir det nye da navn som Mathea og Maleah... Bare min mening...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Må bare kommentere at navnene Mathea og Thea ikke har noe med hverandre å gjøre. Mathea er et hebraisk navn som er avledet fra Mattias, mens Thea er et gresk navn som er avledet av Dorothea. Kjenner ikke til om det er sammenheng mellom Leah og Maleah...
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Jeg liker poppisnavn som Thea og Leah, og synes også Mathea er kjempefint. Maleah var også utrolig pent, men dropp h-en, synes navnet ble mye renere og ikke så harry med Malea.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå