Anonym bruker Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Samboern min røyker hasj og er igrunn ganske avhengig,ifølge vennene hans er han ikke like ille som han en gang har vært,men jeg vil gjerne at han skal slutte!! Det virker alltid som om det er viktigere med hasj enn å få betalt regninger og få økonomien til å gå opp,i tillegg til at han ofte velger hasjen fremfor meg...Jeg har prøvd å fortelle han hva jeg mener,men han reagerer bare ved å bli skikkelig sur og si at jeg styrer livet hans,han forstår ikke at jeg vil at barnet vårt skal vokse opp i et rusfritt miljø!! Og midt i disse "festlige" høytider føler jeg meg fullstendig oversett og utelatt,han skal på den ene festen etter den andre og tenker aldri over at jeg kanskje vil være med...Virker som om folk tror jeg er invalid,jeg kan da vel være med og ha det gøy selv om jeg ikke drikker eller røyker!! Hadde det ikke vært for at det er et ork og lite bra muligheter skulle jeg flyttet fra han,orker ikke å alltid komme i siste rekke lenger!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Virker som det er på tide å ta en seriøs prat om forholdet kanskje? Hvis det virkelig er viktig for deg og han likevel ikke respekterer det, bør det kanskje blinke en liten rød lampe.. En som mener at hasj er viktigere å røyke hasj enn å betale regninger har et rusproblem. Ta ansvar for deg selv og barnet ditt og ikke finn deg i dette, du skjønner jo selv at dette ikke er bra for noen av dere. Skjerpings!
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2008 #3 Skrevet 8. januar 2008 Gi han valget mellom deg eller hasjen - velger han hasjen så synes jeg du skal si takk og farvel. Ikke kast bort livet ditt på en sånn egoist. Livet ditt vil helt sikkert bli like bra uten han! Det finnes mange bra og omsorgsfulle menn der ute :-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Du skal vel ikke drikke heller du da, siden barnet deres skal vokse opp i et "rusfritt miljø"...?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hun sier jo at hun ikke drikker. Det må jo være et greit standpunkt, selv om jeg ellers er enig med deg i at dobbeltmoralisme er en kjedelig greie.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 hasj og alkohol er 2 forskjellige ting. 1. alkohol er lovlig. 2. hasj er ulovlig. 3. at han røyker hasj går på bekostning av regningene deres. god grunn til å slutte med hasj dette ja!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Jeg kan si meg enig i de to første punktene dine, men det tredje er jo ingen selvsagthet. Hasj koster i dag det samme som det gjorde for 30 år siden, omlag 100 kroner grammet. Det er omtrent det samme som man betaler for å i det hele tatt komme inn på et utested. Om man har et beskjedent forbruk, koster det generelt mindre å røyke hasj enn å farte på byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå