Mjanne Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Kvalmen avtar for de fleste: 20. desember, 2007, kommer frem når jeg taster inn dato for unnfangelsen. Snufs, nå er det 29 desember og jeg er stadig innom og "ofrer til den store hvite porseles greia" Aaaarrrrrggggg, jeg er så lei av å være uvel, kvalm og trøtt... Håper det er lov å syte litt her... Jeg er jo veldig glad for at jeg er gravid igjen, men jeg hadde glemt hvor slitsom det er... ; )
polarn & pyrene Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Hei. Det er bare å syte i vei. Skjønner deg godt at du begynner å bli litt lei nå da ja. Men vi får håpe det går over snart da, for din del. Selv har jeg ikke vært så ille på det punktet, men jeg har jo lagt på meg veeeeldig mye denne gangen og sliter med bekken låsning og vondt i ryggen. Vi kan vel være glade for at vi glemmer slike saker fort ellers hadde det ikke blitt så mange barn her i verden. Så vi får bare tenke fremover på når vi får treffe det lille underverket. Lykke til videre. Morsomt at det er flere her inne som skal ha flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå