Gå til innhold

Hvilke 3-hjulinger finnes med vendbar sittedel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxi cosi mura 3, kan settes begge veier hvertfall :)

Skrevet

-Hartan skater s

-Mutsy 3 rider

-TFK pro 3

-Herqules/ Emmaljunga raptor

-Gesslein vision S

Samt britax vigour 3,

radius , også herqules(veier 10,3 kg),

Spirit S3

Quinny comfort

Quinny buzz

Bebe comfort High trec

Abc Design Rodeo

Abc design 3tec

Bebecar Icon

Bebecar Icon HBR

Bebecar racer AT

Bebecar racer STS

Bebecar racer city ST

Knorr scooter

Hoco tornado

Babywelt moon S3

Skrevet

WOW!!! Tar av meg hatten for deg "engletrollet"! Du må sitte med en utrolig kunnskap om vogner. Kjenner at det klør i fingra etter å bli kjent i vognjungelen selv her ;)

Jobber innen bransjen?

Skrevet

Veldig bra liste! Har dere noen erfaringer med de og noen eventuelle anbefallinger? Har hørt mye bra om teutonia spirit s men er litt usikker... Ønsker vendbar 3hjuling selv, aller helst med låsbart framhjul.

Men det er ikke tvil om at det er en jugel der ute:-)

Skrevet

Jeg har erfaring med Britax vigour 3 og er strålende fornøyd med denne! :D

Utrolig god vogn og veldig behagelig å trille.

Man får desverre ikke kjøpt den i Norge, men den kan importeres fra England eller Tyskland. Veldig greit å gjøre det :)

Skrevet

Be Be Confort High Trek: vendbar sittedel, låsbart forhjul og sterke, sterke anbefalinger:-)

Skrevet

........himmel og hav hva det er du vet om barnevogner da engletrollet ;)

Kanskje du sånn tilfeldigvis vet om en tre/fire-hjuling med svingbare forhjul som passer til ei sent motorisk utvikla to-åring som nærmer seg snart meteren, og har til og med vokst ut av peg-perego-vogna si og som sårt trenger ei ny vogn med lengre ryggsete???

Håper på svar.........;)

Skrevet

Om den ikke trenger å være vendbar, er Phil and teds en god vogn som har en rygg på 55 cm. TFK twist er også en vogn som paser store barn. Begge har svingbart forhjul som kan låses, TFK har også håndbrems. Om du vil ha en liten vogn, så ta en kikk på easywalker classic. 7 kg, bitteliten sammenlagt og god både på terreng (med fast forhjul) og inne på butikker (ekstra lite svinghjul av god kvalitet). Om du søker opp vognene på finn, så får du se bilder i alle fall. Jeg har prøvd både twist og easywalker classic til unger over tre, og min satt godt i begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...