Gå til innhold

Hvordan skal jeg klare å gå ned over 20 kg?


kungfupanda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :)

 

Jeg vil anbefale Grete Roede. Det går ut på å legge om kostholdet, og spise sunt og ofte.

 

Jeg skal også ned ca 20 kg. :) Jeg har ingen forventninger om at det skal gå fort, og så vet jeg at jeg må nødt å begynne å trimme. Jeg ser positivt på det da, og ser frem til å bli slankere og sunnere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk jeg også. :) Og lagt på meg mer enn noen gang jeg også. :)

 

Men denne gangen er det annerledes, og nå har jeg endelig skjønt at et Grete Roede kurs ikke er en kur eller et tidsbegrenset opplegg, men en forandring som varer livet ut. Så nå skal jeg gjøre det med forandringer som jeg vet jeg kan leve med, med trim jeg har lyst å holde på med, og kun mat jeg liker. :)

 

Så jeg tror at eneste måten en kan gå ned på og bli der, er å gjøre permanente endringer. Håper at vi kan være slank og fin til neste jul! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Jeg og sambo har tatt et "oppgjør" med livsstilen vår idag. Mer trening og sunnere mat fremover. Som gulerot blir det kanskje baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som faktisk virker er at du har motivasjonen til å gjøre disse endringene.Er man ikke 100% til stede i omleggingen , vil heller ikke resultatene komme.

Jeg har tatt mangen skippertak,men ingenting virker om man ikke går 100 % inn for det,at man også har en stabiliseringsfase når målet er nådd.....

Ingers fibermat er noe jeg tror på :-) gikk ned 10 kg på det mellom mine barn.Jeg var forresten ca samme vekt som deg før jeg fikk barn,to barn senere er jeg 20 kg lettere.har enda 20 kg igjen. Trening er alfa omega for meg.En må finne sin måte,har hatt en samboer som motarbeider meg litt,så det går opp og ned,men er dere to er det faktisk lettere....

Ettersom du har gått på GR vet du jo grunnprisippene :-)Spis ofte og lite,samt bevegelse :-)

 

Lykke til - dette greier du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tror også at du greier det! :) Ja, viktig det der med å kunne fortsette å leve slik etter en har nådd ønsket vekt. :)

 

Jeg pleier å passe på å ikke trene for lenge når jeg trener. Da blir jeg liksom lei. Hvis jeg gir meg etter ca en halvtime, da går jeg fra studioet uten å være dønn sliten og lei trening, så blir det lettere å komme tilbake dagen etter. :)

 

Ja, mitt håp er også at det skal bli lettere å bli gravid hvis jeg går ned i vekt. Så når vi skal i gang med IVF, så har jeg lyst å be om å få satt inn to egg. Da må jeg i hvert fall være noen lunde sprek hvis jeg skal bære på to! :)

 

Lykke til! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefaler blodtypedietten. det gikk opp noen lys for meg da jeg leste denne boka.

 

man kan slanke seg med denne dietten (ved å kun spise medisinsk mat kan det gå veldig fort)

man kan også bruke denne dietten som en livsstil. man spiser kun mat som blodtypen din passer best til.

 

det er ikke vond mat og man kan faktisk spise masse mat man ikke trodde man kunne spise!!! og endel mat man trodde var helt ok som man ikke kan spise....hehe,

 

det er nemlig ikke alle kropper som reagerer best på dette å kutte ut karbo. man går fort ned ja, men det er ingen permanent løsning.

 

jeg skjønte såååå mye mer når jeg leste denne boka, skjønte lissom hvorfor jeg ser ut som jeg gjør og hvorfor kroppen min reagerer på saker og ting som i utgangspunktet er anbefalt å spise for det er så sunt. svin f. eks.

 

har ikke begynt på denne dietten enda for jeg er helt utrolig tiltaksløs og totalt blottet for motivasjon...

 

hjelp??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...