Gå til innhold

Vil ikke alltid ta puppen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste kveldene har jenta på 3 mnd fått mm på flaske, fordi jeg har tatt litt vin. Merket nå den siste dagen at hun ikke vil ta puppen alltid. Tok fint til morgen i dag, men senere på dagen nektet hun. Måtte pumpe meg å gi flaske, som hun tok helt greit. Dette skjedde et par ganger i går også. Hun slåss med puppen, og bare vrir seg unna.

Har veldig lyst å forsette å amme som normalt, og kjente jeg ble nedfor, når hun ikke ville ta pupp i stad.

Er det noen som har opplevd det samme etter å ha gitt flaske? Evt er det noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags flaske bruker du?

Avent med ett lite hull pleier å fungere sammen medd amming. når dette skjer som du beskriver, stille den verste sulteun med litt utpumpet mm på flaske, og så tilbyr du puppen. stimulere så melka kommer når hun leges til. vær rolig og bestemt så går det bra. hadde det samme problemet selv, men nå kan jeg gi flaske og pupp som jeg selv velger....

Skrevet

Bruker avent flaske, litt usikker på om det er et hull. Har en som fulgte med pumpe + en vi har kjøpt. Fikk til å amme henne i stad etter jeg hadde stimulert frem melka. Ble nok litt bekymra for at vi ikke skulle få det til lenger. Tusen takk for råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...