Gå til innhold

Jaja, krysset lyste i dag..


chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

I mot meg når jeg testet så det er vel bare å innse det, men barrieren min er ikke brutt før tirsdag ved forventet mens....

Men men, det er ekkelt å ikke klare å innfinne seg med situasjonen å kunne glede seg skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sendte deg en pm, men må svare deg her også. Du må nok bare innse at du er GRAVID c",) Utrolig gøy spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg må bare innse det, men som sagt så går det ikke opp for meg og tørr ikke bare gi meg hen i gleden enda, venter til etter tirsdag...

Det ER gøy bare hodet hadde følgt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neida=)

Dette går helt fint, ligger du nesten en mnd forran meg? Går tiden så fort?

hehe.... Har du noen indikasjoner på at ting ikke er greit da?

Jeg tror den vokser og trives inni magen din=)!!!

Når hadde du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten 1 mnd foran deg ja, mangler 1 dag på det. Har termin 9. august. Synes ikke tiden går fort jeg. Føles som om den står stille. Vil ha august nå:-)

Har vel ingen indikasjoner på at alt ikke er vel nei. Har ikke vært kvalm de siste dagene og det er jo nok til at bekymringene strømmer på. Ikke så ømme pupper heller de 2 siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om det er helt vanlig=)

Ja jeg vil ha september.. hehe=) Eller... først og fremst vil jeg vite hvor mange som er inni der=) Er det to så trenger jeg nok noen mnd å forberede meg mentalt på dette.. hehe=)

Jeg tror du kan bare senke skuldrene og slappe av, tenk positive tanker!! (lett å si) Dette går bra, utpå høsten sitter vi her med smånurk begge to=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...