mammamia<3 Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Potet, saus, waldorfsalat??? Men har noen en GOD oppskrift på waldorfsalat??????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Finnes mange versjoner av Waldorfsalat! Jeg liker ikke den versjonen som lages av majones og selleri! Min versjon er i ca-mål: 1/2 kinakål i strimler 1-2 gule epler i biter 1 boks ananas i biter 1/2 boks blå druer i biter 1 neve mandler/hasselnøtter opphakket 1 boks pisket krem med litt sukker i! 1 ss majones for at kremen skal holde seg lenger!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 #3 Skrevet 29. desember 2007 Hei Tonemor! Jeg har verdens beste tips til deg!!! Gå inn påwww.aperitif.no Der finner du videoene til han supersøte gourmetkokken på forsiden. Vi lagde kalkun i går, og ALDRI har jeg spist en mer saftig kalkun med godt tilbehør! Jeg lagde marinert bryst men penslet også med smør/sitronmarinaden hans. Og hadde 160grader til den var 70 grader i kjøttet. Og lagde den brødstufiingen som rett og slett var helt himmelsk. Lagde også sausen, som jeg tilsatte litt brunost i tillegg. Og waldorfsalaten min da:) Jeg bruker både grønne (1stk) og røde epler(2 stk), selleri (to stilker) en anasboks, grønne druer, og nøtter. ca 2 dl fløte og majones til det er masse:) Også tilsetter jeg litt sitronsaft og litt anasjuce fra boksen. Lykke til!!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 #4 Skrevet 29. desember 2007 Man bruker selvsagt valnøtter i waldorfsalaten;)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Baaare hyggelig! Serverte forresten fløtegratinerte poteter ved siden av også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå