chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 29. desember 2007 #1 Skrevet 29. desember 2007 Ja vi var der den 17=) Uttak den dagen innsetting 19.. Og i dag ertestenemin ganske klare og tydelige, det sitter jaggu meg fast!!!! Hvordan går det hos deg da?
Grublegruble Skrevet 29. desember 2007 #2 Skrevet 29. desember 2007 Så utrolig kjekt å høre at spiren(e!?!) ser ut til å sitte! Krysser fingrene for deg og begge eggene du fikk satt inn Vi var der fra halv ett til tre tiden, kan jo hende vi var der samtidig! Får veldig lyst til å bruke Hausken jeg også, han virker utrolig dyktig, men vi har bestemt oss for å følge Haugesund sykehus først, måtte ta et valg og var allerede langt i prosessen der, måtte bare snakke m Hausken først, men ser de planla helt likt behandlingsopplegg for som Haugesund, så vi følger prosessen der først. Går det ikke, så er veien kort til Hausken, det er sikkert! Sålangt er jeg helt i starten av dette, har sprayet nå i to dager og er litt forvirret over hva jeg er i gang med, tror nok det handler en del om å ikke håpe for mye, så holder nok litt avstand til det hele, blir nok tidsnok virkelig når en skal igang og sprøyte, ta ut og sette inn. Er nok nervepirrende dager du er midt oppi nå, men tenker du har fått verdens beste julepresang og at du får et ekstra fint nytt år Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå