Gå til innhold

Babydyne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fra spar kjøp her med merket: polar. Virker som en veldig god dyne.. Er det noen her som har kjøpt dyner på spar kjøp til deres snart kommende babyer? Jeg ser ingen grunn til at de skal vere dårligere enn de som er dyrere fra f.eks reflex. Står at den er testet for helseskadelige stoffer.

Hva sier dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg vil tro den er like god som mange andre dyner. Kjøp den du, hvis du har lyst til det:)

Skrevet

Jeg tenkte mer på krybbedød eventuelt... Har hørt mye snakk om at man måå ha skikkelige dyner osv osv...

Skrevet

Aner ikke.Kjenner ikke til de merkene. Kjøpte BabyDan fra Babyshop til nr 2 og har kjøpt fler av de til tvillingene i maven. Bløte og gode.

Skrevet

Jeg har brukt dyner fra kid og jysk - billig og bra :-)

Annonse

Skrevet

Jeg har kjøpt fra Høie dyner - men på jysk. Allergivennlig. Kostet rundt 300 kr. Men det er ikke verd å spare på utgifter til slike ting som babyen MÅ ha. Den skal jo sove i den det meste av døgnet! Viktig å velge kvalitet i allefall...

Skrevet

Jeg har kjøpt dyne på Sparkjøp. Har ikke tenkt over at den ikke skulle være like bra.

Skrevet

Krybbedød og sånn ?

Det som er viktig med dyner og slikt til små barn er jo at de må være allergi testet, slik at den lille ikke reagerer på stoffet dynen er laget av, men det er de fleste :)

Skrevet

Det står hvertfall på dynene fra spar kjøp at de er testet for helseskadelige stoffer. Regner med de er gode de også..

Skrevet

vi har brukt dyner fra sparkjøp til sønnen vår, og de har vært helt fine! Ingenting å utsette på de. Har til og med vasket de flere ganger i maskin, og de er like fine etterpå. Skal ta de frem igjen til snuppa :)

Skrevet

Ok. Jeg vasket en jeg hadde fra reflex.. Den ble helt ødelagt etterpå.. All dunen inni delte seg opp:( Så har jeg jo også en fra spar kjøp her som jeg tenkte bruke.. Kjøpte ny der!Syns den ser veldig grei ut.. Dumt å kjøpe en helt ny dyne til 300 kr når jeg likevel har en helt ny og grei thermodyne fra spar kjøp...?!?

Annonse

Skrevet

jupp, jeg vasket mine og la de oppå tørkestativet, og da er de like fine. Turde ikke ta de i tørketrommel.

Skrevet

På den jeg hadde fra reflex tok jeg å vasket og hang til tørk første gangen.Trodde det gikk fint uten tørketrommel. Det virket ikke sånn. Ble helt rar hele dyna og dunet inni var alle veier..Vasket den på nytt og tok den da i tørketrommelen,ingenting ble bedre..

Har fikset den litt for hånd og prøvd å fordele dunet inni bedre. Det hjalp. Hvis ikke så har jeg jo den fra spar kjøp og..:)

Skrevet

Tørkes i tørketrommel, men putt en tennisball eller to inni sammen med det dere skal tørke! Tennisballen(e) hjelper til med å "slå" dunet på plass og fordele det. Har faktisk sett dunjakker bli levert med en liten tennisball når du kjøper dem :o) Det bråker jo endel da, men dyna/puta/jakka blir helt fin igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...