Selma'har født' Skrevet 28. desember 2007 #1 Del Skrevet 28. desember 2007 Vi har lyst til å ha navnet mons på gutten i magen. Hva syntes dere helt ærlig om det??? Syntes det er trist at flere som som har hørt mg nevne det navnet sier det minner de om en katt....:-( Men vi har dobbelt navn,men mons som det første. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor.monsen Skrevet 28. desember 2007 #2 Del Skrevet 28. desember 2007 Sorry...men for meg er mons det samme som en katt... der jeg kommer fra er en stor hann skogskatt en mons... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m&m_82 Skrevet 29. desember 2007 #3 Del Skrevet 29. desember 2007 Så morsomt:) vår lille gutt i magen skal også hete Mons. Jeg syns det er et innmari koselig navn og jeg liker at det ikke er så mange som heter det. Har fått forskjellige tilbakemeldinger på det, men det var jeg forbredt på, for det er jo ikke mye brukt idag. Vi skal også ha to navn, men bare Mons som skal brukes til daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå