Gå til innhold

Termin 16 januar


Lykkeliten...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har 16 januar, og har det nødvendige klart. Mye kynnere og menssmerter spesielt om nettene. Tror jeg hadde rier også for en uke siden (er førstegangs, så er ikke helt sikker). Bena og føttene er skikkelig hovne, og får verken på meg sokker eller sko. Ellers er vel formen ganske bra, men er skikkelig utolmodig nå! Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VerdensHeldigsteMamma

16. januar her også!

 

Har vel egentlig alt klart, nå mangler vi bare nurket vårt. Begynner å bli skikkelig klar for fødsel nå, det har røyna på kroppen de siste ukene.

 

Var på sykehuset med rier hvert 4. minutt hele natt til 2. juledag, men riene dabbet av på morgenkvisten. Da var jeg både skuffa og lettet....har jo hele tiden tenkt at jeg vil holde ut til 2008, men kjenner nå at jeg vil bli like glad for en romjulsbaby=)

 

Ellers er jeg som Camosilla ganske så hoven pga vann i kroppen. Men den største fienden min er den fordømte kløen, den tapper meg helt! Sover ikke.... Har hatt bekkenløsning og mye kynnere hele veien, men det har jeg klart å ta med et smil - det skal jo tross alt kjennes at man er gravid=)

 

Hvor skal dere føde da? Jeg skal føde i Namsos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 16 Januar her og:)

Formen er faktisk på topp. Har egentlig ikke hatt noen spesielle plager i det hele tatt i svangerskapet. Jobbet frem til uka før jul. Men merket det godt på ryggen siste 2 ukene. Jobber på småbarnsavdeling:) Men begynner å bli tungt nå syntes jeg. Og magen begynner å bli litt i veien enkelte ganger. Hehe.

 

Har ikke alt klart enda her da. Må kjøpe litt sengetøy, og en stellematte. Men regner med at den lille venter litt til jeg da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 16 januar. Jeg er vel i ganske god psykisk form men har skikkelig bekkenløsning og må ha hjelp til det meste. Men i perioder kommer jeg meg ut litt og får gjort litt inne også. Jeg har to og en halv time til sykehus så det er det som opptar meg mest akkurat nå, hehhe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 16. januar jeg også. Men for å si det sånn, gjør det ingenting om tulla kommer noen dager før. Begynner å bli litt lei nå, det må jeg bare ærlig innrømme. Svangerskapet har gått veldig greit, hatt mye kynnere fra uke 14, og bekkenløsning, men litt må man jo regne med.

 

Alt er i hus (tror jeg da...), så det eneste som mangler er å montere vugga og senga. Gleder meg kjempemasse. Er førstegangsfødende, så aner virkelig ikke hva jeg går til, men det tror jeg er like greit;)

 

Lykke til med fødselen alle sammen, og godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 16.januar :) Men føler for at dette lille nurket vil ut før den tid... formen er på topp, ikke vært noe særlig plaget i svangerskapet ellers heller. Men begynner å bli lei nå, hatt noen urolige netter nå i juletida. Full aktivitet i magen og det kjennes ut som ungen hopper tau med tarmene mine midt på natta..

 

Tror det meste er i hus nå, det mest nødvendige hvertfall. Eneste som står igjen er vel å ha på sengetøy i senga og sette sammen lekegrinda.... (lekegrind pga vi har to firbeinte pelsdotter her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...