Gå til innhold

Noen som starter nye året med sprøyter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg starter med sprøyter 2.jan, og første UL 10.jan. Det er jo nesten helt likt! Har aldri forsøkt dette før. Har gått på spray siden 15.des.

Håper virkelig at 2008 blir et "spirende" år for oss alle her inne! :)

Jeg begynner å stikke i dag 29 desember,og har første ultralyd den 7 januar . Jeg har sprayet siden 1 desember,altså en hel måned pga julen.Gleder meg til å komme steget videre !

Lykke til alle !

heihå...jeg skal begynne å stikke 1 januar,å skal til ultralyd 11 januar. Er drit spent:) håper egga blir bra:) går alt etter planen blir det uttak i uke 3. Nå har vi prøvd i 2 år å nå må det gå!!! Hvilken sprøyte skal dere ta? jeg skal bruke gonal....føler jeg ikke er heilt inni dette sprøyte greine,er redd jeg skal gjøre feil:S skal begynne med en dose på 75,å så skal jeg stige til 112,5.

Annonse

Jeg skal bruke Puergon, eller hva det heter. Brukte det forrige gang, fikk en dose Gonal innimellom. Likte ikke den, men det var sikkert fordi det var uvant. Jeg har vært så positiv til dette forsøket, helt til nå... Starter på 200 i tre dager jeg, så skal jeg gå ned. De er jo så redd for overstimulering, og det med rette....

Begynnte å spraye i går jeg, UL 25.januar, og så får vi se om og hvortid det blir uttak, spennende tid ja, og ganske rart, er første gang for meg, så alt er nytt og vet ikke helt hva jeg skal føle om ting, distanserer meg litt kjenner jeg, så får håp og tøffe tak tas når de kommer.

Men veldig glad vi er flere her inne som går samme vei, håper vi kan slå litt følge på veien :)

Hei hei

jeg vil også slenge meg på. Jg begynner å stikke ca uke 2 (når mensen kommer). Dette er vårt 4 forsøk... ble gravid på forrige, men det gikk ikke som det skulle....trist, men det har gitt meg håp igjen:-)

Jeg bruker puregon som hovedmedisin og suplerer med menopur etterhvert. Skal ta 175 ie puregon. Har økt litt for hver gang. Jeg får ut forholdsvis mange egg (en eggstokk - 15 egg), men sist var bare 5 av 15 modne... bør man ha høyrere doser eller kanskje stikke lengre...?? Hadde isci sist, og alle 5 ble befruktet. Desverre utvikler de fleste seg dårlig. Bare ett som det var "ok" kvalitet på etter 4 dager.

Jeg gleder meg masse til å starte igjen!! Jeg skal nemlig bli gravid! Basta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...