Gå til innhold

Lillejenta er våken på sin 13. time nå!! - Fortvila..

Anbefalte innlegg

Uff.. Nå har lillejenta på fem uker vært våken i omlag 13 timer med bittesmå dupper på fem min innimellom slagene (3 til 4 time.. ). Hu sutrer konstant og vil bare oppi armene. Vi har tatt tempen på henne, og den er helt fin. Straks vi legger henne ned når hu sovner, våkner hu igjen. Sambo har vært på trilletur med henne, men når han sjekka på henne så hu på ham med vidåpne øyne og grynta litt. Nå er han ute å kjører tur med henne i bil for å få henne til å sovne der. Uff, er ikke lett dette. Hu har hatt et par dager der hu har sovet konstant, men nå de siste to dagene har det vært stikk motsatt. Stakkars lille jenta mi, hu er jo så trøtt stakkars.. -og det er jeg og for den saks skyld. Synes det er så trasig når jeg ikke vet hva som er galt.

Får håpe hu sovner godt nå i bilen med sambo, så sover hu forhåpentligvis når hu kommer tilbake også..

Fortsetter under...

kan det være kolikk?

kan ivertfall hørest ut som magesmerter...har du prøvet og bade henne? jeg gjlr dette når datteren min har vondt i magen:

bader, ligger litt uten bleie, ammer, bysser henne i søvn.

de blir ofte trøtt etter og ha badet.

det kan også være at hun er veldig trett.. er ikke lett... håper det går bra med dere. baby merker når mor og far er sliten og stresset.

ta kontakt med helestasjon, det er alltid hjelp og få. du kan også ringe barsel avd. til det sykehuset du hører til=)

masse klemmer=)=)

det ordner seg. =)

Hu sovna da til slutt. Jo, tror nok det er kolikk hu har fått, så skal ta kontakt med helsestasjonen over helga. Det som fikk henne til å sove var at pappan først måtte stå å vugge henne i lufta i bilstolen (hu eeeelsker å sitte i den), for å så få pupp etterpå. Hu var tydelig sliten da, for vi sov til klokka 11 i dag og vi sov hele natta. Våkna opp en gang å prøvde å gi henne mat, men vi sovna fra det begge to gitt..

hva skjer om du gir henne mat da? blir hun roligere av det?

kan jo være kolikk ja, men det er rart det kommer plutselig nå...

tipper heller på da at det er magesmerter.. har du prrøvd "svøpe" metoden???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...