Gå til innhold

Hvor får man tak i billige engangs plastbokser til å fryse ned middagsrester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger sånne bokser som man får maten i i varmmatdisken... sånn engangs plastboks, som er billig og plass til en porsjon... noen som vet?

Spm 2... kan man fryse kokt ris eller blir den hard og tørr når man tiner den igjen?

Hehe skal ha koldtbord m/gryte og ris i dåpen og regner med det blir litt til overs=)

og så lurer jeg på mer også gitt... skinke/sylte/skiver av stek og sånn... helt greit å fryse og ta opp igjen for å bruke til pålegg sant?

hehe har ikke så peiling på frysing, her i huset fryser vi mest kjøttdeig og sånt=P

Fortsetter under...

Skrevet

Du kom ikke med noen plan du, sa det ikke trengtes. så stikk sjøl. spør et spørsmål, er ute etter svar. kommentarene dine kan du spare deg for.

Skrevet

matbutikken har sånne plastbegre.

kjøttpålegg kan fryses ja

Skrevet

den som tier samtykker... jeg er her i dag og var her først så STIKK!

Skrevet

takk grå=)

har leita men fant ikke. får prøve på en av de store butikkene da.

Annonse

Skrevet

Kjøpt mange plastbokser på både Rema1000, Rimi, Mega, Europris...

Jeg bruker også å fryse i plastposer, de gjennomsiktige. Funker kjempebra. Er ellers ikke noe "god" på frysing. Pakker det inn og hiver det i fryseren jeg..

....så kan dessverre ikke svare deg på de andre spm. Vil tro ja på siste hvertfall, mannen til min kusine jobber i Gilde og de får billig kjøttpålegg et par ganger i året som de hiver i frysen..

Skrevet

1) Kjøpte sånne bokser på rimi - rommer 3-4 dl tror jeg - disse viser seg å tåle mikro og oppvaskmaskin - så vi har brukt de flere ganger. Heter FRYS & MIKRO. Mener bestemt de ikke kostet noe særlig...10 stk i pakken. Veldig praktiske

2) Vet jeg ikke - har aldri fryst ris, men blander du den med gryteretten skulle det ihvertfall ikke bli noe problem

3) Jepp - har fryst pålegg og sånt kjøtt selv - bør tines i kjøleskapet. Bruk alufolie, så holder dette seg best etter min mening.

Skrevet

står ofte sammen med poser, bakepapir og sånt. europris, nille og ting og tang har vel også sånt

Skrevet

takk for svar og råd=)

ja tenkte etterpå at å blande risen med gryteretten høres mest logisk ut=)

Skrevet

Ris vil jeg ikke anbefale å fryse, smaker ikke noe godt da. Frys ned gryteretten, og kok ris når du skal spise det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...