Gå til innhold

Dunking


Shtriga med baby i magen

Anbefalte innlegg

Det hender det "dunker" i magen min.. Er bare 1 gang også går det noen timer til neste gang.. Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd det sparket, men er jo bare 6 uker på vei(tror jeg, har ikke vært hos legen enda) så det er vel litt umulig... Kan det være luftbobler elle noe?

Noen som har det slik?

Aner dere hva det kan være?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke mange dagene siden jeg skrev nøyaktig det samme. He he.

Jeg er 9 uker, så det er jo alt for tidlig til å kunne kjenne spark.

Jeg har kommet frem til at jeg har veldig aktive tarmer. Det er jo bare en teori, kan jo være noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at den lille ikke begynner å bevege på seg før i uke 9,så det er nok ikke det:p Så lenge du ikke er lengre på vei da:p (selv om min lille bevegde på seg på ultralyd 8+1)

Første gang jeg var gravid kjente jeg det når jeg var 15-16 uker på vei og på utsiden i uke 19..

Denne gangen har jeg kjent det i uke 10 og vi såg bevegelsene utenpå magen i går (14+2) 14+3 i dag.. Så jeg tror jeg er litt lengre på vei enn de sa på første ultralyden:p

Luftbobler er det nok:) Mye plaget selv med luft i magen så tidlig.iallfall første gang.visste ikke at jeg var gravid i uke 6 denne gangen:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det bobler i magen min også. skulle tro det var små spark fra den lille, men jeg er jo bare 9+6 uker på vei. så det er sikkert ikke mulig! kansje jeg bare har aktive tarmer jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...