Pittamitta Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har plukket ut disse landene som kan være aktuelt.MEN det er jo så mange plsser i disse landen,jeg er IKKE lokalkjent....Har et ønske om at det *IKKE må være lang busstur fra flyplass * Pent barnevennlig hotell ligge ved stranden og svært kort til sentrum. ca 5 min å spasere *.Mc donalds el burger king * Ha svinekjøtt Leilighet med ovn,kjøleskap,vifte osv er SVÆRT norske av oss.:-) 2 voksne 1 barn på 2 år
♥Snulder Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Panthea Village i Ayia Napa, Kyros!!! I sentrum, men ved kysten. Nydelig strand i gangavstand via sti langs vannet. Mc Donalds OG Burger King 5 min. unna;=)
Jenny-penny Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 skulle nevne noen flotte steder, men jeg ungår steder med mc-donalds osv. så da kan jeg ikke hjelpe:o)
Pittamitta Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 takk for tips .-9.. Ser at det i Hellas og Spania er snakk om Kreta og Gran Canari...masse steder jeg ikke hvet noe om...
jordbærsjokolade Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Puerto Rico - Gran Canaria. Eller playa amadores rett ved siden av. Mer liv i PR og der har de alt det du ramset opp + Norske barer /restauranter. Nå har jeg ikke bodd på noen hotell der, men det er mange mange hotell ved stranden
jordbærsjokolade Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Når på året skal du reise da? Kreta er også veldig fint. Både Chania og Retymnon
tintafant-m/2 jenter Skrevet 28. desember 2007 #7 Skrevet 28. desember 2007 Alcudia på Mallorca er et veldig barnevnnelig sted. ort flytur fra Oslo, ca 50 min med buss til Alcudia, langgrunn strand inne i Alcudiabukta. F eks alcudia garden, sunwing hotellene i Alcudia, viva bahia er leligheter med det du trenger og de ligger omtrent på stranda. Kort vei til nærmeste sentrum også. Alcudia garden ligger i nærheten av gamlebyen, de to andre mer i nærheten av et nyere strøk. Ellers er Chania på Kreta veldig barnevennlig med lekeplasser på mange restauranter, men jeg syntes ikke stranda var like bra der. Mener å huske at bussturen var ca like lang som på Mallorca, men mye mer svingete.. Lengre flytid også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå