Gå til innhold

Kan noen hjelpe ang reisemål?.Kypros? Hellas eller Spania?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plukket ut disse landene som kan være aktuelt.MEN det er jo så mange plsser i disse landen,jeg er IKKE lokalkjent....Har et ønske om at det *IKKE må være lang busstur fra flyplass

* Pent barnevennlig hotell ligge ved stranden og svært kort til sentrum. ca 5 min å spasere

*.Mc donalds el burger king

* Ha svinekjøtt

Leilighet med ovn,kjøleskap,vifte osv

er SVÆRT norske av oss.:-)

2 voksne 1 barn på 2 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Panthea Village i Ayia Napa, Kyros!!! I sentrum, men ved kysten. Nydelig strand i gangavstand via sti langs vannet. Mc Donalds OG Burger King 5 min. unna;=)

Skrevet

skulle nevne noen flotte steder, men jeg ungår steder med mc-donalds osv. så da kan jeg ikke hjelpe:o)

Skrevet

takk for tips .-9..

Ser at det i Hellas og Spania er snakk om Kreta og Gran Canari...masse steder jeg ikke hvet noe om...

Skrevet

Puerto Rico - Gran Canaria. Eller playa amadores rett ved siden av. Mer liv i PR og der har de alt det du ramset opp + Norske barer /restauranter.

Nå har jeg ikke bodd på noen hotell der, men det er mange mange hotell ved stranden

Skrevet

Når på året skal du reise da?

Kreta er også veldig fint. Både Chania og Retymnon

Skrevet

Alcudia på Mallorca er et veldig barnevnnelig sted. ort flytur fra Oslo, ca 50 min med buss til Alcudia, langgrunn strand inne i Alcudiabukta. F eks alcudia garden, sunwing hotellene i Alcudia, viva bahia er leligheter med det du trenger og de ligger omtrent på stranda. Kort vei til nærmeste sentrum også. Alcudia garden ligger i nærheten av gamlebyen, de to andre mer i nærheten av et nyere strøk.

Ellers er Chania på Kreta veldig barnevennlig med lekeplasser på mange restauranter, men jeg syntes ikke stranda var like bra der. Mener å huske at bussturen var ca like lang som på Mallorca, men mye mer svingete.. Lengre flytid også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...