Gå til innhold

1. icsi ble negativt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det veldig mange dager siden jeg har vært inne her. Tok blodprøve torsdag 20. des. Siden jeg var langt unna riksen fikk jeg ikke noe svar, og tok prøve hjemme lørdag morgen. Den var negativ:-( Fikk også mensen for fullt fredag kveld, så skjønte hvor det bar...

Så dette har blitt en veldig stusselig jul, selv om den verste skuffelsen har lagt seg. Ikke akkurat noen god trøst å kunne drikke vin..

Så da er det bare å se fremover mot neste forsøk. Starter på spray i uke 6, uthenting i u. 10.

Vet ikke hvor mange av dere som har fått positivt test i jula, men gratulerer til alle!!! Og til de som har fått negativ test; vi klarer det nok til slutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Det var trist å høre :-( får håpe du lykkes nestegang..synd du fikk en litt trist jul.men 2008 blir ett bra år :o) lykke til videre.krysser fingre for dere.

klem

Skrevet

Hei Abelone.

Jeg har vært veldig spent på åssen det har gått med deg, siden vi har vært ganske likt i løypa. Synd det ikke gikk bra. ;-( Får krysse fingrene for at det går bedre med neste forsøk.

Det gikk desverre ikke bra med meg heller. Negativ test, og mens på lør 22. Det er mulig at jeg kan ha et svangerskap utenfor livmor, for verdiene mine var på 13. (0 er neg, og 25 er pos). Har tatt ekstra blodprøve i dag. Jeg har 2 egg på frys, så skal på'n igjen i jan/feb. Kanskje vi blir rugere likt igjen denne gangen også.

Skrevet

Takk for trøsten jenter:-) Dere er gode å ha.

Gratulerer linn!!!!

Ja 74skytte, det hadde vært kjekt å bli rugere sammen! Selv om det ikke var kjekt at det ikke klaffet med deg heller.. Jeg er satt opp til uthenting i u. 10. Ingen egg på frys, så det blir nok nytt icsi-forsøk.

Godt nyttår!!!

klem

Skrevet

takk for det abelone.:o)

trist det ikke går slik med alle,men det kommer,det kommer,garantert :o)

syns nesten det er litt leit jeg,å vite att det er gått så utrolig bra for meg ,også er det så mange der ute som det ikke lykkes for...men en vakker dag,dere..dere kommer etter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...