Gå til innhold

Stikke det i puppene dokkers?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det klør, det stikker, det gjør vondt å ligge på magen, det gjør vondt å gå fort i trappen og det gjør vondt å dusje, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har blitt ømme i jallefall den eine puppe duppen:P og føles harde..:P merkelig, aldri opplevd d før på de forrige sv.skapene mine..jaaaaaau jaaaaau:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men ka meine de egentlig me ømme, e d sånn at du bare e borti puppen din så blir du øm, for eg må ta i skikkelig på heile puppen før eg faktisk kjenne at de e ømme..eller variere det. Eg ska ta ny test imorgå, for den eg tok for to dager siden va negativ. Men mensen e jo vekke, og eg har ein brekning følelse heile tiden, og småkvalm og litt stikninger i magen..OG MOOD SWINGS:D Bare vent, neste innlegg eg komme meg har eg nok denne smilyen :( hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det stakk i puppene mine veldig for litt siden og bare litt og av og til nå. Da det var som verst var det liksom på yttersiden av puppene. Kjentes ut som om det sto nåler rett inn i dem, og hvis sambo kom borti.. DET var vondt det! Spesielt i den ene.. Hatt litt vondt i den ene puppen som var mest vond nå før jeg blei gravid også, men kan ikke sammenliknes med nå! Ellers har jeg en del ubehag i magen - sikkert livmora som strekker seg... Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Føles som de blir ømmere og ømmere jo mer eg kjenne på de :) Sikker bare någe eg forestille meg sjøi i topp etasjen :op Eg e 5 uker på vei, viss eg har regnet ut riktig. Håper så inderlig at testen blir positiv imorgå, viss sje vil eg se ut som et sp.mål tegn i tryne :) Og kem vil vel det..hehe. Kor langt e du på vei då?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Ville bare si at mine pupper ikke er spesielt ømme. Brystvortene derimot kan være veldig følsomme til tider... Det morsomste av alt er at den ene puppen er blitt mye større enn den andre:) Hehe, er like morsomt hver gang jeg ser meg i speilet!... Jaja, skal vi amme så må vi vel bare være tolmodige:) Jeg er forresten 6+1 i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi brystvortene..har eg aldri tenkt på:D Hmmm nå blei eg nyskjerrig..nja..den eine mer følsom enn den andre..:P men nå klør det. Men gratulere te deg..eg kan sje trooooo at eg ska ha ein te, blanda følelser..:D Glede meg, men grue meg og..tok så lang tid å komma tbake te meg sjøl itte nr to, og når eg endelig har komt te meg sjøl, ka skjer..jo preggis igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 idag! Tiden går jammen fort nå som det er jul og vi kan sove lenge :) Oppdaga det ganske tidlig, så en festeblødning - så har visst det lenge :) Idag har jeg ikke vært noe kvalm - så det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig grisen babe sko eg te å sei:) Haha, jo men d e godt å faktisk våkna opp uten å føla seg verken trøtt eller kvalm. Trøtt e eg nå alltid, så når eg e gravid fungere eg jo sje :P Men festeblødning, hmm har eg aldri oppleved, men ein ska aldri sei aldri =) hehe! Eg har spya i halsen heile tiden, men d komme aldri opp. Veldig fustrande samtidig som eg sje har någe imot d, fordi eg har sje spydd siden eg va liten, ja bortsett fra ein gang når eg tok litt av me flaskå :P gitt opp det nå ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skikkelig ømme og tunge pupper! Det virker som om det er kommet et blylodd frammerst, så når jeg legger meg må siden blir det skikkelig au på grunn av vektforflytningen. Det er nesten komisk! Jeg har også ømme brystvorter. Men ikke så ømt at det gjør vondt bare man kommer borti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker til tider, ei natt våknet jeg av smerter i høyre pupp. Men ikke så ille her da. Puppene er små-ømme på utsiden, og som oftest kun på kvelden. Men nå har jeg aldri vært plaget med ømme bryst rundt mens heller, så kanskje det er defor jeg har sluppet billig unna der=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...