brummemamma- Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Hvor tidlig kan en begynne med fenikkelte mot luftsmerter og hvordan gir dere det? Virker som gutten har en del luft, selv om han skriker lite - men har lest at det og kan virke forebyggende. Kan gi han med teskje eller flaske, men lurer på om han er for liten (11 dager) og på mengde eventuelt.
Matja Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg brukte dette jevnlig, og du kan begynne allerede nå da det er et rent naturprodukt som er ganske mildt. Det jeg gjorde var å koke 1 ts i 1 dl vann, og lot det trekke et par min. Dette avkjølte jeg og så hadde jeg 1 ts i melken + ga 1 ts mellom hver flaske. Hvis du kjøper fenikkelteen på apoteket kan det være at de har en oppskrift til deg. Det fikk ialelfall jeg
brummemamma- Skrevet 29. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2007 Takk for savr - godt at noen gidder å svare på mine utallige spørsmål )
Matja Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Hehe:) Jeg har vært der selv, og hadde det ikke vært for dette forumet så hadde jeg vel sittet med puppen ute og grått fremdeles med en hylskrikende sulten baby på fanget, så det er bare å spørre
Matja Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Du kan kjøpe fenikkel enten på apoteket, i butikken eller på helsekostbutikk. Det fins bare en type fenikkel, så det går ikke an å kjøpe feil liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå