Gå til innhold

hvor langt oppe er livmoren dere nå??

Anbefalte innlegg

Jeg har jo gått gravid før, så jeg vet åssen det kjennes ut ifht. livmoren. Min ligger halveis mellom hårfestet og navlen. Den er steinhard og markeres med en hard kant øverst.

Etter mine beregninger så er jeg 6 + 5 i dag.

Trodde ikke den vokste så fort.

Og så poppet plutselig tanken på tvillinger opp..

Mye rart man skal tenke på ,,,,,

Hvor langt opp er deres livmor?

-lånt nick-

Fortsetter under...

Annonse

Snakket forøvrig med min jordmor i dag...og hun sa følgende:

Enten så er man lenger på vei enn man anntar....det er ikke mulig for meg...så det var ikke ett alternativ. Ellers så er det fordi jeg fikk en datter i mars....det kan gjøre at livmora vokser fortere, når det ikke er så lenge siden jeg gikk gravid sist....Eller så kunne det være tvillinger...hvilket jeg bare ikke kan skjønne skulle være mulig. Vi har ikke noen tvillinger i all slekta vi har...ikke på noen sider....og ikke er jeg mer enn snart 32 heller, så det skal jo ikke gjøre utslag vil jeg tro...så det kan ikke være tilfelle her. Jeg satser heller på at det er fordi det ikke er så lenge siden siste graviditet:)

man trenger ikke ha tvillinger i slekta fra før..en plass må det jo starte hehe

da jeg ble født trudde legene jeg skulle ha vært en tvilling pga det kom en postervannspose ut før meg..men det hadde ikke blitt noe av

Vi har INGEN tvillinger i slekta på noen sider så langt bak som jeg vet..

MEN søstern derimot da hun var 32 ble hun gravid med tvillinger :)

Og eneste tvillingene i slkta kan muligens være meg hehe

Og da hadde det isåfall startet der..

Så alt er jo mulig vettu :)

hehehe...ja du har jo rett i at det skal starte ett sted, men jeg vil ikke tro på at det er hos meg.....Men allikevel så har jeg hatt en indre stemme som har sagt helt fra starten av at det er 2 inni der.....har også denne gangen følt alt så voldsomt på kroppen....føler meg veldig mye dårligere enn med noen av de andre barna.....men jeg prøver uansett så godt jeg kan å ignorere den stemmen inni hodet mitt:)

Skal ta UL om noen uker, så får vi se da.

Annonse

Livmora mi kom over skambenet allerede i uke 7.....så jeg følger vel sikkert ikke normalen jeg da:) Terminen er bænkers, så jeg er i alle fall ikke lenger på vei. Er i uke 9 nå, og har et sf mål på ca 5-6 cm.

Tihi... førstemann her... har lagt merke til at nederst delen av "magen" har vært knallhard, med en kant... -det jeg kjenner er altså livmora :-)

Jeg er 7+3 og kanten ligger litt over hårfestet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...