Gå til innhold

Da kom vel jeg inn hit da...

Uglemamma er tobarnsmamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk innvendig ul i dag... Og der var det tomt og tømt... Var bare 6 uker på vei, men grusomt å bruke julen på det her da... Lillemor sin første bevisste jul ( hun var bare 3 mnd forrige jul) og mange glade minner,hele tiden mens jeg visste hva som foregikk i magen.

Vel, godt å få konklusjon slik at jeg slipper å lure mer,- nu skal det sees framover og vi gir oss ikke. Lillefrøken må få bli storesøster... Håper jeg slipper å oppleve dette en gang til... Ingen vondter,men likevel. Vemodig selv om jeg bare var 6 uker på vei. Har jo tilogmed bilde av erten.... Vet ikke om jeg skal beholde bildet eller kassere det som noe som ikke ville bli.... Vi får se.

Et nyttår er en god tid å begynne på nytt på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg!! vet akkuratt hvordan du har det...hadde selv en sa som begynte så smått 15.des. men embryoet kom ikke ut før 22.des. Men helt enig med deg at det er ot å få en avklaring på det hele.nå er det ingenting der inne selv om jeg håper så indelig....ble bare sååå glad for at lillegutt skulle bli storebror...hvor gammel e jenten din? vår er 14 mnd nå. Hadde vært perfekt med en til nå....

p.s. vi har også bilde av "erten"....tror jeg legger det bort, er ikke helt klar for å kaste det enda,men føler ikke det er riktig å ta vare på det enda....uff....denne sa var grådig trist.føler når man har en fra før, så er det enda verre å miste på en måte for da vet du hva du går gliupp av...hadde en sa før vi fikk vår første...det tok jeg mye lettere på enn denne.....så utrolig trist...

men vi kommer oss videre.....gjør vi ikke??

Skrevet

Joh,vi komer oss videre...Og vi får en ny spire om ikke så lenge,dermed basta...Og, vi kan faktisk drikke noen gravøl nå til nyttår,så det så ;)

Jenten min er 15 måneder,så joda ,dette var finfint planlagt. Akkurat passe tid å bli storesøss på. Jeg var samtiding med deg inne på august,- leste om natten din stakkars... Jeg hadde ingen smerter ihvertfall...Selv om det selvsagt var trist som fy det hele. Artig jul... Men,men...det hjalp jo å se småen gå agurk med nye leker og masse fettere og kusiner :) Det varmet godt!

Du kan godt ha et poeng med dette at sa føles mer trist om man har barn fra før... Tror selvsagt det kommer an på. Om lengselen er der og man prøver iherdig å bli gravid er nok en sa/ma helt uutholdelig vondt for dem også...Om man tilfeldigvis ble gravid og det ble en sa ville det kanskje ikke føles like tungt osv. men det er et farlig farvann det her. Så sårt for mange, litt lettere for noen... Veldig individuelt...For meg var det tungt siden jeg som du sier,vet hva jeg gikk glipp av,- men henter masse trøst i at vi har jenten vår... Så medaljen har to sider :)

Vi to har det vemodig nå, men vi skal snakke sammen mange sene kvelder på skravle når spirene våre endelig bestemmer seg for å bli hjemme hos oss... Føler det på meg... Lykke til videre nå i nyttårshelgen. Det har vært vanskelig å smile og le absolutt hele tiden i julen, men øvelse gjør mester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...