Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Jeg ringte legekontoret idag og dama der sa at jeg kunne jo selvsagt komme, men det var ikke nødvendig hvis apotektesten viste gravid. Hun sa de brukte samme test. Så jeg tok bare en vanlig CB idag, droppa legen. Får heller bestille en time på nyåret. Dette er spennende
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Er du her og???? gratulerer så masse. Så kjekt å se kjente navn... Ikke sikkert du husker meg men jeg husker ialefall deg fra bligravid. Så Også at Hedda var kommet inn her, så utrolig hyggelig:)
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Glemte egentlig å svare på innlegget, ble så glad.... Men nei, holdt med testen, men fikk tidlig UL uke 7 pga tidligere hendelser.. Så da fikk jeg jo bekreftet det på den måten.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2007 Klart jeg husker deg Hvor langt har du kommet?
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #5 Skrevet 28. desember 2007 Så koselig:) Er vel sånn ca 7+5. Skal på ny UL 8.jan, kanskje de ser det mer nøyaktig da. Du da?
trillemamma Skrevet 28. desember 2007 #6 Skrevet 28. desember 2007 Ja, jeg har også fått beskjed om at de bruker samme testen som på apoteket. Jeg testet meg likevel hos legen, bare for å få det bekreftet en gang til. Jeg måtte jo til legen uansett, så hvorfor ikke slenge med en urinprøve?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. desember 2007 Jeg er vel bare 4+4 tror jeg, så veien er enda ny og lang Kjekt å finne "kjentfolk" her.
Gjest Skrevet 28. desember 2007 #8 Skrevet 28. desember 2007 Synes 9 mnd virker veldig lenge, men håper det går raskere når våren nærmer seg. Vi kan jo ikke gjøre annet enn å vente. Men da synes jeg iallefall det er kjekt å ha noen å vente sammen med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå