Gå til innhold

Hedda+en til...i sept 08??? Er du her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er deg leser??? Er du gravid igjen allerede??? GRATULERER!!!!!!!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne. Det var vel litt av en julegave å få:) Ønsker deg alt godt, og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, alle testene jeg tar er superpositive :) Men klarer ikke slippe jubelen helt løs enda. Jeg bare håper så inderlig at det går bra denne gangen. Hvordan går det med deg da? Du har vel vært på tidlig UL du, nå? Håper alt står bra til med deg og den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, har vært der selv vettu......

Var på UL 17. des og alt så veldig bra ut, tok faktisk en ukes tid etter det før jeg virkelig klarte å føle meg gravid.... Det tar tid. Men det begynner å komme seg nå, og det vil det nok gjøre etterhvert for deg og skal du se:)

Skal på ny UL 8,jan, legen sa at hvis alt ser bra ut da, skal jeg nok ikke bekymre meg, da går det som regel bra. Så jeg håper.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt så bra ut på ULen :) Hvor langt er du på vei når du skal ha neste UL, da? Jeg begynner så smått å glede meg, eller jeg gleder meg jo masse allerede, men jeg begynner å la den følelsen få komme frem :) Jeg tror det blir enda verre hvis jeg mister denne også, men jeg har en liten følelse på at det kommer til å gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På neste ul er jeg 9 uker på vei. Legen min er visst spesialist på graviditet og fødsler, så han sa hvis alt er ok da så går det nok bra. Trodde det var 12 uker jeg, men han sa visst 8. Han bør jo vite hva han snakker om.

 

Det er rart det der at vi ikke klarer å glede oss helt, men såklart blir vi litt tilbakeholden pga det vi har vært gjennom. Men det må jo bare være bra for spirene våra at vi tenker positivt:)

 

Du da? Får du noe ekstra oppfølging eller tidlig UL? Det er vel egentlig bare å spørre tror jeg. Jeg synes iallefall at det var en ekstra trygghet, men har også en mye bedre følelse denne gangen. Har masse symptomer også, mye mer enn forrige gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var gøy å høre, at det sansynligvis går bra etter uke 8. Det er jo mye kortere enn 12 uker :) Da gleder jeg meg til jeg er kommet til uke 8.

 

Ja, jeg tror også det er bra for spirene våres at vi tenker positivt, og sender masse gode tanker ned til livmoren :) På babyverden står det et sted at vi gjør klokt i å fylle livmoren våres med kjærlighet :)

 

Jeg har ikke ringt legen enda tenkt å gjøre det i morgen eller på torsdag. Så da får jeg se hva de sier. Ellers er jeg veldig trøtt å sliten fortiden. Men jeg er heldigvis ikke noe særlig kvalm enda, det slet jeg skikkelig med i forige sv.skap. Er du plaget av kvalme?

 

Har du hatt det fint i julen? Jeg har storkost meg, og synes julen gikk alt for fort i år. Har du forresten fortalt til gutten din at han skal bli storebror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har fortalt gutten min alt. Han vet om alt med UL for å vite at alt går bra og. Det virker for oss som det er greit at han er med på det, han sier hele tiden at han håper at alt går bra, han er jo bare herlig:)

 

Hvis du er trøtt og sliten ville jeg tatt det med ro, tenk på deg selv og helsen nå. Du er vel ferdig med alt eksamenstresset vel?

 

Her er formen helt forferdelig, har vært dårlig hele julen og. Er i form en dag innimellom, men stort sett kvalm og elendig og fryser + en hel del andre symptomer. Blir gærn snart, håper ikke alle de 7 siste mnd blir som dette.. Men har hatt en koselig jul med familien altså, kunne bare spart meg for kvalme og oppkast..

 

Nå begynner jeg faktisk å glede meg sånn at jeg nesten vurderer å gå litt på salg imorgen...

 

Jeg ville ringt legen, det hjalp meg etterhvert iallefall med en UL, men jeg måtte vente til uke 7 da. Jeg ble ikke overbevist med en gang, men det tok noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...