spirren Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Det er ikkje til å tru! Tok 2 tester no i jula og begge var positive. har og vert hos legen og fått positivt svar. Men det er sånn at eg ikkje klara å tru på det. Men det må vere sant:D Eg har blødninger no akkurat som mensen, ikkje så "masse", og "menssmerter". Men har forstått det sånn at dette er heilt normalt? Og er det noken som kan hjelpe meg med korleis eg regner ut kor langt eg er komt? veldig usikker og nysgjerrig på ein del ting siden dette er min første
gifthjemmemammatilto Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Hei og gratulerer! Vi fikk selv 2 positive tester på julaften og dette blir barn nr.2! Søk på terminkalkulator her på nettsiden,så kan du enkelt regne ut ca når terminen blir:) Har også lest at det er normalt med blødning selv etter befruktning! Har vanskelig for å tro på at jeg er gravid selv,for det er ikke mange kjennetegn,men sånn var det også første gangen. Vi får nyte det nå før kvalmen kanskje slår inn-det var forjævlig,for å si det sånn:( Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå