Gå til innhold

Halsbrann...


lillebille80

Anbefalte innlegg

Våknet i natt av at jeg trodde halsen brant opp.... Veldig forstyrrende for natte søvnen faktisk;) Noen andre som har opplevde dette tidelig i svangerskapet? Fins det noe man kan gjøre for å få det bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke man fikk halsbrann før helt i slutten av svangerskapet jeg. Er vel noe med magesyra som kommer opp eller noe, husker ikke helt. Uansett så har de noen tabeletter på apoteket som er utrolig effektive. Husker ikke navnet på de men ikke gravicon for de er ikke så gode. Ellers kan du spise tørre kjeks som skal holde på magesyra eller noe. Sikkert mange som vet bedre enn meg selv om jeg selv var veldig plaget av dette med elias. Glemmer fort tydeligvis. Forresten er det tegn på at du får gutt dersom du får mye halsbrann. Du får se om dette stemmer da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link hjelper mot halsbrann...Får det på apoteket tro jeg..

Hadde selv det ganske sent sammen med leggkrampene i mitt forrige svangerskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettmelk hjalp meg:) merket også halsbrann tidlig i sv.skapet.. ellers er det å unngå veldig fet eller sterkt krydret mat som kan sette halsbrannen og magesyren i sving.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sure oppstøt tidlig i mitt svangerskap. Da brukte jeg novaluzid som du får kjøpt på apoteket. Jeg brukte flytende novaluzid og var veldig fornøyd med det. Nå har jeg bare sett tyggetabletter på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Link funka på meg... Og jeg hadde halsbrann i så og si hele svangerskapet, og ble helt borte etter at jeg fødte : Link var min beste sovemedisin en stund, hadde dødd uten de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ALT i forrige svangerskap for å få bort halsbrann. Det eneste som virket for meg var Tritralac som man for kjøpt på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...