Gå til innhold

Tok blodprøve i dag....

Anbefalte innlegg

... hos fastlegen min. Satt i bilen på vei til riksen (har ca 1 time kjørevei) for å ta blodprøva, også kjente jeg det værket så sinnsykt i ryggen. Mensvondt liksom, og tenkte at jeg gidder ikke dra helt til oslo for å ta ei prøve for å få svar samme dag, når jeg vet den er negativ. en halv time senere etter legebøsøk, fikk jeg en liten liten blødning, og thats it, så nå sitter jeg her da, og undrer meg skakk. Skulle nok ha tatt den prøva på riksen allikevel ja

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/136380648-tok-blodpr%C3%B8ve-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tok en test på morran i dag, og fortsatt negativ, og ikke blør jeg heller... Er så vanvittig varm, skikkelige hetetokter. Til og med samboeren kommenterte det i stad da han ga meg en klem

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg begynte med blødninger på rugedag 10 og blødde litt på papiret hele tiden.

Rugedag 13 tok jeg en test for å bekrefte at den var negativ, men det var jaggu en svaaak strek der. Spiren sitter fortsatt til tross for blødninger tom 7+4 så litt blod behøver ikke bety noen ting.

krysse fingrene for deg!

Annonse

I dag kl 06.50 våkna jeg med skikkelig mens-smerter. Aldri hatt så vondt noen gang. Gikk på do, og det bare rant med store klumper. (unnskyld detaljer), så her er løpet helt kjørt.

Uff, Eifos, føler med deg. Jeg har testet negativt nå også, så jeg føler på det samme som deg - skal teste igjen i morgen for sikkerhets skyld, men er ganske sikker på at det gikk fløyten denne gangen også. Jeg har allerede begynt å se frem mot neste forsøk - det er jeg nødt til for å håndtere dette.

God klem til deg!

heisan MK73

Så trist at vi havnet i samme båt!

Var det vanlig eller fryseforsøk?

Hvordan føler du deg da? "Føler" du deg gravid?

Ja, det føles helt for jævelig. Man er liksom så sikker... Eller jeg var så sikker de 5 første dagene, og etter det mista jeg helt trua. Husker hvordan det var med jenta mi. Det strakk og murra helt til testdag, og jeg var varm hele tiden. Puppa var store som fjell (nå overdriver jeg skikkelig;-) men de var harde og ømme. Denne gangen gjorde jeg som jeg ville. Hadde sex, bada i badekar. tok crinonen litt utpå dagen og litt for seint om kvelden. Ikke hadde jeg og mannen det så flott under denne tiden heller. Mye hodebry... Så da gikk det dit det måtte gå og neste gang skal jeg gjøre alt etter boka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...